Mikä on sinun lukusi ?

lovesexmagic

Olen 18-v, sinkkuna jo melkein vuoden ja puutteessa...

mulla on ollu kaks yhdenillanjuttua ja muuten olen joko säätänyt/seurustellut...... seksikumppaneita ollu tähän mennessä 7. (alotin seksielämän 15v)

tammikuussa pisti sit mietityttämään tuo luku ja sen koomin en ole seksiä harrastanu. tuli vaa jotenki niin huoramainen fiilis.

tää seksittömyys alkaa kuitenki jo pikkuhiljaa ärsyttämään. saisin kyllä, mutta tähän mennessä oon onnistunu vastaamaan kieltävästi. haluisin siis tietää:

kuinka monesti ootte raahannu baari-illan jälkeen jonku miehen kotiin? &

seksikumppanien lukumäärä?

Sivut

Kommentit (66)

Sminzie

Oon 23v. ja lukuni on 3. Yksi pitkä suhde, yksi yhden illan juttu ja yksi yhden illan jutusta alkanut pitkäaikainen suhde. Eli ei paljoa. Teininä deittailin monia jätkiä tiuhaan tahtiin, mutta päätin olla antamatta näille parin viikon säädöille. Ja se oli hyvä päätös.

MEL

En ole ketään raahannyt baarista kotiin koskaan. Olin pitkässä suhteessa ja sen jälkeen hommat lähtivät vähän käsistä. Mies oli ensirakkauteni ja halusin näyttää hänelle että minuun ei satu enkä välitä hänestä, joten seksikumppaneita kertyi. Olen 18v ja seksikumppaneita on 11

SM

Aluksi säikähin noita lukiessani että "huh olenpas ollut ns. aktiivinen" ja ajattelin että olenko oikeasti lutka monen silmin.. mutta onneksi en ole ainut.. olen 22v ja abauttiarallaa 15 eri miestä (muutama ihan vakavempi) ja loppu peleissä noista ei kovin moni ole sellaisia joita en tuntisi jollain tapaa entuudestaan.

kiki

25 vuotta ja luku on 4. Kaksi yhdenillanjuttua joista toinen johti lyhyeen seurusteluun  ja kaks pidempää suhdetta, joista toisen kanssa olen nyt naimisissa. Itse ainakaan en ole saanut säädöistä tai yhdenillanjutuista mitään. Miehet kuitenkin arvostavat naista jos ei ole ihan kauhean monen kanssa ollut. Kuitenkin mielestäni pitää olla kokenut muutama mies ja yksi yhdenillanjuttu ennen "sen oikean" tapaamista ettei sitten mieti millaista se muiden kanssa ois ollut.

Vierailija

Olen 22v ja kumppaneita 2.. Toisen kanssa seurustelin ja toinen on kaverini, jonka kanssa olen seksisuhteessa. Tuntemattomien kanssa en yhden illan juttuja harrasta, en vain jotenkin tunne sitä omaksi jutukseni.. Olen ylpeä pienestä luvustani! :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat