mies ei halua tehdä minunkanssa mitään,olenko kolmaspyörä??

enkeli

ollaan oltu yhdessä jo kohta 5-vuotta,mei ei tehdä yhdessä mitään,muuta ku käydään kaupassa ja makximissaa kaks kertaa vuodessa yhteisten ystävienkanssa viettämässä iltaa,hyvin harvoin mennää edes sukulaiseten juhliin.

.mies ei ole ikinä pyytänyt minua sen kavereidenkanssa mihkään kun on kuulemma poikien ilta mutta hänen kaverinsakin ottaa aina oman muijan mukaan,vaikka olen kertonu että olisi mukavaa tavata hänenkin kavereita,mua ei edes huolittu mukaan hänen kaverinsa häihin,hän ei kertonu millaset poltarit olivat tai edes häät.

aina kun ehdotan jotain että olisi kiva tehdä jotain yhdessä,nii ei jaksa,tai se on sinkkujenhomaa,mutta jos se hänen kaverinsa ehdottaa nii sit aivan varmasti mentäs.hyvä esimerkki on  kun täällä päin järjästetään joka kesä 3päivänen tapahtuma,mis on esiintyjiä,laitteita ja kojuja,pyysin miestäni sinne nii ei hän halua tulla,mutta kun kaverit pyysi nii hän meni enemmin kavereidenkans,ja toinen on että hän tiesi yli kuukausi takaperin että on sitten sukujuhlat,ja samana päivänä hän lähti kaupungilla käymään ja tuli vasta 25min ennen ku piti lähtee ja ilmotti kaverilla on kriisi en tuu juhliin..viikonloput hän on joko kavereidenkans tai sit pelaa.

..mulle ei kerrota mitään jos ollaan kavereidenkans oltu jossain,ja ite kerron.kun hänen mielestään pitää kysyä jos haluaa tietää,tämä siis pätee,joka ikiseen asiaan mitään ei voi kertoo ilman kysymistä..mua ei ole hetkeen edes kiinnostanu mikään mikä liittyy seksii..suurimmaks osaks musta tuntuu, että mitään ei o enää tehtävissä,enkä jaksa enää.olen yrittänyt puhua asiasta mutta mies ei kuuntele,tai sit se rupee huutaa.must tuntuu ettei mulla ole sijaa hänen elämässään..mikä neovoksi

Kommentit (7)

diidu

Puhu miehellesi ja jos muutosta ei tule, niin annat laitat sen menemään. Ei tuollainen ole normaalia. Hanki mies joka arvostaa sinua ja haluaa viettää sinun kanssasi aikaa.

enkeli

olen sanonut asiasta ja yritäny puhua niin monta kertaa mutta ei o tulosta tullut.sanoin heti suhteen alussa sääntöjä mutta,jotenkin tuntuu että meillä on nii erillainen käsitys asioista.ja jostain kumman syystä kaikki on mun vikaa,mies lähtee kaveridenkans liikenteeseen ja tulee perseesen ammuttuna karhuna takas kun kaikki  mitä on sillä reissulla tapahtunu nii on mun vikaa vaikka en ole mukana ollu enkä tiedä missä ollaan oltu..mä oon vaan nii väsyny tähän..tuntuu siltä että kämpiksilläkin menee paremmin

J

Lähde menemään jos tuo ei useamman keskustelukerrankaan jälkeen asennettaan vaihda.

Jos pidetään parisuhteessa toista osapuolta noin itsestäänselvänä, niin on todella hieno näpäytys kun pakkaat laukkusi ja muutat pois.

Marina

Täysin samaa mieltä edellisten kanssa. Kuulostaa kyllä siltä, ettei miehesi arvosta sinua pätkääkään. Olin pitkään vähän samanlaisessa suhteessa (ei tosin onneksi noin paha tilanne) ja päätin erota, enkä ole katunut vielä hetkeäkään.

jennyli

Sama täälläkin, että ei oteta mukaan jos mennään moikkaamaan kavereita. Selitykseksi olen saanut kuulla " koska kaverit on ihan erilaisia ku on naisia paikalla".. aivan varmasti onkin, mutta jännä että poikaystäväni kaverit ottavat tyttöystäviään mukaan... 

Tuostakin tulee oikeasti todella ulkopuolinen ja typerä olo, että jätetään yksin kotiin tuijottamaan teeveen ruutua ja poikaystävä huitelee menemään ties missä.. hmm. Mikä näitä miehiä vaivaa!!?? :D:D

poem

Samassa tilanteessa ollaan oltu myös, uhkasin muuttaa pois ja lähdinkin viikoksi muualle asumaan, niin johan muuttu ääni kellossa.. Se on harmi että useimmiten ne miehet ymmärtää asian vasta kun on liian myöhästä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat