Vainoharhainen vai?

help me

Olen kaukosuhteessa oman kultani kanssa. Mies on ihana, tunnustaa rakkautta päivittäin, soittelee aina kun voi ja muutenkin aivan täydellinen! :) Hänellä on lapsi entinen avovaimonsa kanssa, jonka myötä on paljon tekemisissä hänen kanssaan. Olen tietenkin ollut mustasukkainen, varsinkin silloin kun meillä oli jo juttua ja hän asui vielä exänsä kanssa heidän yhteisessä talossa. Exä hommasi oman kämpän ja muutti sinne lapsen kanssa, sen myötä mustasukkaisuuskin hävisi ainakin osaksi. Sain hiljattain tietää että miehellä on seksikumppaneiden määrä lähempänä 70, josta tulin taas todella mustasukkaiseksi. Hän on kuitenkin vakuuttanut että on rauhoittunut ja haluaa kanssani vakavan parisuhteen. Emme ole päässeet näkemään nyt pitkään aikaan ja mies on ollut joka viikonloppu kavereidensa kanssa viihteellä ja luvannut soittaa kun on kotona, vaikka olemmekin viestitelleet illan aikana. Kuitenkin viimeisimmät 4 kertaa on päättynyt niin että mies ei ole soittanut koko illan aikana ja kun hänelle soittaa, ei vastaa puheluihin tai viesteihin edes seuraavana aamuna. Aina klo 15 jälkeen alkaa soitella sitten minulle päin ja kyselee normaalisti mite menee ym. Kun kysyn syytä miksei ole soittanut tai vastannut puheluihin on aina sama selitys, oon nukkunu. Olen alkanu miettimään että onko mies uskoton vai olenko vain vainoharhainen. Nämä baarin jälkeen nukahtamiset on alkanut yhtäkkiä, vaikka ennen mies jutteli tunninkin sen jälkeen kanssani puhelimessa kun on tullut kotiin. Ette ehkä osaa auttaa mutta oli pakko purkautua ja saada kuulla teidän fiksumien mielipide! :) pahoittelen kun tästä tuli näin pitkä :D

Kommentit (2)

maija

Joko sä luotat siihen, tai sitten et luota ja jätät sen. Itsehän en ois (nuorena ja lapsettomana) miehen kanssa jolla on jo entisiä lapsia. Mutta ei noi muut stoorit mitenkä edesauta sitä uskomusta, että se pettäis. JOs tosissaan petellä, sehä vois petellä vaikka kauppareissulla.

Älkää nyt oikeesti viittikö..

No lähtökohtaisestihan on aivan naurettavaa olla mustasukkainen miehen aikaisemmasta elämästä. Yhtä hyvin hän voisi huutaa ja kiljua sinulle, että miksi sinulla on ollut aikaisempia seksikumppaneita.

Aikaisemmat seksikumppanit eivät kuulu nykyiseen parisuhteeseen mitenkään.

Tuosta soittelusta taasen, eräs eksäni ei luottanut minuun yhtään ja soitteli aina kun olin kavereiden kanssa viihteellä. Oli todella raivostuttavaa juosta joka välissä baarista pihalle puhumaan puhelimeen, kun asia oli vain tyyliin "Juu tarkastin vaan että oot kunnossa, hehheh...". Eli pelkkää tarkistuspuhelua.

Lopulta lakkasin vain välittämättä. Puhelin sai aivan vapaasti soida laukkuni pohjalla, en jaksanut laukata enää pihalla puhumassa, kun tarkoituksena oli viettää hauska ilta kavereideni kanssa. Jos kerran niin minua epäili, niin epäilkööt aivan keskenään.

Niin että tässä toinen näkökulma siihen, miksi kumppani ei vastaa baari-illan aikana.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat