Mistä tiedän olenko saanut orgasmin?

epätietoinen

olen nyt ollut hyvin seksuaalisesti aktiivisessa suhteessa vuoden. Aikaisemmin en ole kokeillut käytännössä mitään. Seksi, suuseksi ja sormeilu ovat kaikki minusta hyvin nautinnollisia ja miesystäväni on taitava... kuitenkin koen "vain" suurta nautintoa, en tiedä olenko koskaan saanut orgasmia. Onko joku tietty merkki josta tiedän? Miesystäväni itsetunnolle tuntuu olevan kovin tärkeää että koen orgasmeja

Kommentit (4)

narin

Väittäisin että sen tietää kun sen saa. Se on väristelevä hyvänolon purkaus, joka yleensä saa emättimen sykkimään. Ja minä en ainakaan pysty jatkamaan suoraa klitoriksen hyväilyä enää hetkeen heti orgasmin jälkeen, koska se alkaa jopa tuntua epämiellyttävältä ja kivuliaalta. Veikkaisin että sinä olet sitten ollut vain lähellä orgasmia, varmasti kyllä hoksaat sen sitten kun se tulee. :) Mutta kerro miehellesi, että nautit joka tapauksessa valtavasti, vaikkei sitä isoa O:ta olekaan tullut. Kenties se pitää hänen itsetuntoaan yllä.

epätietoinen

nojaa, välillä on tuntunut hieman kuvailemaltasi ja on tullut hyvän olon tai tyytyväisyyden tunne (tunnen etten enää tarvitse enempää ja euforia valtaa) jonka jälkeen klitorikseni on extra herkkä pitkän aikaa.. voivatko nuo olla "pieniä" orgasmeja? Voiko orgasmin ylipäätään saada ilman "ilotulituksia"? olen jostain lukenut että orgasmejakin on erilaisia

Vierailija

Hyvinkin olet voinut saada pieniä orgasmeja ja tottakai niitä on erillaisia, niin monta eri orgasmia kuin on ihmistäkin. Kyllä minäkin muistan kun oli seksielämä vasta alussa, niin meni pitkään ennenkuin tunnistin saaneeni orgasmin.

wempoi

ja joka kerta se on erilainen, toisinaan tulee vaimeampia ja joskus oikein hengähtää et WAU! mutta kyl miehenki pitäis huomata, jos alat tärisee ja emätin sykkii nii sit oot saanu ja alkaa just aristaa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat