itsetunto kadoksissa

dudihtari

Poikaystäväni haluaisi antaa minulle suuseksiä mutta minusta ajatus on kauhea,  tiedän kyllä että nauttisin siitä mutta kun se ajatus.........

Lisäksi minua ärsyttää  karvat....  Poikaystäväni pitää posliinista ja minua ärsyttää se että kun sheivaan niin karvat kasvavat päivässä takaisin ja tulee sänki. JA NE PUNAISET NÄPPYLÄT!!!! En viitsi mainita tästä " karva-ongelmasta" mitään poikaystävälleni.

Lisäksi poikaystäväni sanoo että seksielämämme on kuin  50-vuotiailla.  Harrastamme noin 1-2 kertaa kuussa seksiä ja hänen mielestään pitäisi ainakin kerran viikossa.

Minun tekee mieli kokoajan, mutta en sano siitä mitään poikaystävälleni. Koska en ole välttämättä "valmistunut" seksiin. Eli siis siistinyt paikkoja. Olemme olleet jo 6kuukautta yhdessä ja seksiä harrastimme ensimmäisen kerran oltuamme 1,5kuukautta yhdessä.

Miten saisin nostettua itsetuntoni? Ja miten saisin pidettyä karvoituksen poissa pidempään?

Kommentit (2)

Susan

Kerropa yksityiskohtaisesti miten olet niitä karvoja poistanut. Katsotaan sitten olisiko siihen jotain vinkkiä. Tuleeko näppyjä myös huulien alueelle vai pelkästään kummulle?

Onko sinulla aikaisempaa kokemusta seksistä vai vasta ensimmäiset kerrat menossa?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat