Mitä teen? Poikakaverilla ei seiso

senja

Hei:) Olen 18-vuotias tyttö ja ollaan oltu poikaystävän kanssa päälle neljä kuukautta yhdessä. Viimeisen parin kuukauden aikana ollaan yritetty lähemmäs kymmenen kertaa seksiä, mutta ei päästä ikinä loppuun asti. Alussa ollaan kumpikin tosi hitaita ja vaatteiden pois päältä saaminen vie ainakin tunnin, sitten vartin päästä, kun itse jo toivoisin, että poikaystävä pääsisi asiaan, niin herra sitten aina ilmoittaa, että "sori, nyt ei onnistu". Ollaan yritetty niin myöhään yöllä baari-illan jälkeen kuin ihan rauhassa leffan jälkeen, kynttilöitä ja tunnelmaa on koitettu, romanttisia tunnelmia on haettu yöllisiltä kävelylenkeillä metsästä tai festarireissuilta.

Mutta aina toistuu sama kaava. Viime kerralla poikaystävä turhautui tosissaan ja piti tunnin yksinpuhelun siitä, kuinka turha hän on miehenä. Yritin lohduttaa ja sanoa, ettei tämä nyt niin tärkeä juttu ole ja että kyllä se joskus onnistuu, mutta poika on tosi maassa asian takia. Ja kyllähän itseäkin harmittaa, koska olisin ollut valmis jo pitkän aikaa sitten ja rakastan häntä paljon. Syyttelen itseänikin, koska kai minussa pitää olla vikaa, kun ei poikaystäväkään kiihotu.

En tajua, missä on vika, koska ollaan oltu kavereita lukion ykköseltä asti eli pari vuotta ja lipsuttiin ensin hyviksi ystäviksi, sitten pariksi. Ei pojan minun seurassani todellaan tarvitsisi jännittää, ainakaan enää! Hän on yrittänyt torjua jännitystä rentoutumalla vaikka muutaman kaljan avulla, mutta kun ei.

En tahdo todellakaan luovuttaa, mutta miten voisin saada poikaystäväni rohkaistumaan ja lopettamaan hermoilemisen? Olisi ihanaa saada hänet tajuamaan, ettei minun takiani tarvitsee näyttää mitään ja että hän voisi vain antaa mennä. Kyse olisi ekasta kerrasta kummallekin, joten kumpikaan ei osaa mitään. Olisi kivempaa, jos edes toinen olisi kokeneempi, niin ei tarvisi sählätä ja hermoilla. Auttakaa, jooko! Tämä alkaa jo syödä meidän suhdetta, koska poikaystävä tekee tästä suuren ongelman ja ajattelee selvästi asiaa paljon, minä taas haluaisin seksiä, mutta jos ei sitä tuolta suunnalta koskaan saa... julma ajatus, mutta en aio vuositolkulla vain odottaa. Rakastan poikaystävääni, joten miten voisin auttaa häntä?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat