Ahdistus ja epävarmuus tuoreessa suhteessa

epätoivoinen

Olen hiljattain aloittanut seurustelun kaikin puolin ihanan miehen kanssa, mutta silti joku vaan tökkii. Olen nimittäin TODELLA epävarma omasta vartalostani ja miehen hyväily ja alastomuus tuntuu ahdistavalta. Olen ollut sinkkuna yli vuoden, ja kadottanut itsevarmuuteni enkä tiedä miten saisin sen takaisin, tilanne alkaa olla ahdistava puolin ja toisin..

Kommentit (2)

abc

moikka! tällähetkellä mulla on samankaltainen ongelma. ihana mies avautui minulle tunteistaan ja menin ihan lukkoon. pidän häntä tällä hetkellä vain ystävänäni, vaikka olenkin häneen hieman ihastunut. olen käynyt hänen luonaan, mitään suurta ja mullistavaa ei ole tapahtunut. yleensä vaan maataan hiljaa sohvalla ja pidämme toisiamme kädestä. olen vain liian epävarma itsestäni..en uskalla aloittaa suhdetta, koska pelkään ahdistuvani ja vain satuttavani toista. 

itsevarmuus on asia mitä ei voi ostaa kaupasta. teot ja sanat vahvistavat sitä ja saa olosi tuntumaan paremmalta. keskity saamiisi kehuihin! säästä kaikki poikaystäväsi ihanat viestit ja lue niitä kun olosi ei ole parhaimmillaan! 

samaakokenut

sama täällä, olet varmaan kokenut kaltoinkohtelua siitä tuo johtuu. Pyydä mieheltä aikaa esim. pari kuukautta hidasta tutustumista, sitten kun pystyt luottamaan kunnolla toiseen niin tunnet olosi varmaksi hänen seurassaan,  vain aika auttaa.

Tapailkaa, tutustukaa, jutelkaa, viettäkää mahdollisimman paljon aikaa yhdessä, niin opitte tuntemaan toisenne ja opit luottamaan. Ei heti tarvitse olla valmis kaikkeen, käykää treffeillä ja puhukaa paljon.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat