Friends with benefits / seksitaudit

Vierailija

Mulla on semmoinen tilanne, että oon friends with benefits suhteessa mieheen, joka asuu naisen kanssa. Mutta niillä on avoin suhde tällä hetkellä. (Miehen nainen ei pane muita kuin miestään ja toisinpäin.)

Voiko tässä olla mitään taudin mahdollisuuksia, jos minä-mies tai toinen nainen-mies ei käytä kortsua? Oen testauttanut itseni monta kertaa...

Kommentit (2)

kalle74

koskaan et olla varmma siitä kenen kanssa harrastat seksiä niin varmma et hän on terve. valitetavaan se on mut näin nyky päivänä. vaikka kuikka vanotas valat niin koni on käynyt silti mussa naisissa/miehissä  ehkkä. mut moni petää tänä päivä niin ei voi olla kenestäkään varma et ei sillä ois jotain tautia ,( paitsi siitä kumpanista jokka kanssa on olut todella pikää ja voi lutaa toisen sanaa, sillä nykyään mun mielestä on luotamus on nyky parien pahin vika.. miksi jos toista rakastaa niin vois luotaa sanaa, mut nykyään jos ei ole ollut pitkässä suhteesa niin se on aikka vaikeaa .( mut luotakaa tosiin sillä siinä on rakkauden yksi kulma kivi ;) 

ano:nyymi

Monet naiset luottaa aivan liikaa siihen, että yhden yön suhteissa mies käyttää kondomia koko ajan. Kännissä se vielä helposti luiskahtaa paikaltaan(jep, olen tunari) ja nainen ei välttämättä muista aamulla juuri mitään tai edes huomaa koko tapahtumaa. Ei periaatteessa voi ikinä tietää onko itsellä sukupuolitautia, jos ei ole ollut panohetkellä tuoreita todistuksia miehiltä, jotka osoittaisivat näiden terveyden. Tällaisiahan harvemmin varsinkaan yhden yön jutuissa vaihdellaan.:D

En tiedä onko itselläni sukupuolitautia. Mitään oireita ei ole ikinä ollut, mutta... voihan se jossain piillä. Voitte arvata, etten kerro naisille, että "mulla saattaa olla mut en oo varma ku kortsu joskus kännissä irtosi....". "Ei ole" on vastaukseni, jos joku joskus kysyy.

Olen kyllä ajatellut käydä testeissä, varsinkin jos alan seurustelemaan. :)

Ps. Välttäkää jäykkiä kortsuja. Sellaisia jotka eivät aluksi muka mahdu päälle, mutta sitten luistelevat paikoiltaan, kun joudutaan hommiin. :/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat