help

vinkkejäkaipaisin

ollaan serusteltu poikaystäväni kanssa 3vuotta. Seksiä meillä on tosi vähän johon kaipaisin vinkkejä, eli siis miten voisin yrittää lisätä läheisyyttä parisuhteeseemme?? Seksi on yleensä hyvää,aikaisemmin harrastimme seksiä tosi usein joka johtui todennäkösesti siitä ettemme nähneet kokoaikaa.olemme asuneet yhdessä n.vuoden. Aikaisemmin ajattelin että seksielämämme paranee kun muutamme yhteen mutta toisinpäin meni..olen tyytymätön ja siksi yleensä surullinen kun ei nykyään läheisyyttäkään ole oikeastaan koskaan. toivottavasti joku osaa sanoa tähän jotain:)kiitos etukäteen. help

Kommentit (5)

vinkkejäkaipaisin

eikö muka kukaan osaa vastata tähän mitään?? tarviin vinkkejä,apuja ja kaikkea mahdollista!! en tiedä mitä tekisin. meiän parisuhteessa ei ole mitään kipinää, mies pelaa ja iten istun sohvalla kattoen telkkaria tai istun koneella.. turhauttaa,eikö ole ketään joka voi samaistua tähän tai osaa neuvoa... oon puhunu mun poikaystävälle että turhauttaa kun ei oo läheyisyyttä mutta ei oo näkyny mitään muutoksia... auttakaaa joku

Vierailija

No jospa sanot sille niinku kirjotit tänne, että kaipaat läheisyyttä ja miks ette harrasta seksiä? Puhuminen yleens jelppaa kaikessa :D

seksitön

sama ongelma. paitsi että ollaan seurusteltu vain vuosi ja asuttu yhdessä puoli vuotta. seksiä ehkä kerran viikossa jos silloinkaan.kaikkea olen yrittänyt ja olen yrittäny puhua ym mutta jos ei kelpaa niin ei. kohta riittää...

vinkkejäkaipaisin

olen kysynyt mikä siinä on kun seksiä ei oo mut kunnon vastausta ei oo tullu....ja tietenki se menee nii että eka on viikon ilman seksii sit mies kertoo haluuvansa ja kui tänää pannaa???no siinä vaihees ite päätän olla antamatta ku seksii on muutenki nii vähä,mies ei panosta meijän suhteeseen millään tavalla... kyllä seki välil kysyy miks on niin vähän seksii mut ei hän ole ees ottanu asiaa puheeks sillon joten siin on varmaan yks syy koska ite en tykkää tehä alotetta..

fozy

No tässä vinkkejä. Kun katsotte vaikkaa leffaa sohvalla, hiero miesystävääsi samalla, sano että ottaa paidan pois niin on helpompi päästä lihaksiin käsiksi ja suutele niskaa samalla kun hierot. Kokkaa jotain kastiketta tai leivo jotain missä on kermavaahtoa, pistä lusikallinen hänen päälleen ja nuole pois. Kun hän on suihkussa, ota vain vaatteet pois ja mene mukaan. Raahaa hänet sänkyyn ja näytä halusi. Kerro että haluat kokeilla yhtä cosmon vinkeistä. Osta seksikkäitä alusvaatteita, toteuta jokin hänen fantasiansa tai opettele uusi liike. seksi ei ole vain miehen vastuulla, sinäkin voit tehdä aloitteita.. ota selvää mikää saa miesystäväsi hulluksi ja anna mennä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat