exänne uudet kumppanit

hulluko?

Hei!

Haluaisin ihan ns galluppina kuulla mitä mieltä olette kun entinen poikaystävä alkaa uuteen suhteeseen? Häiritseekö/ärsyttääkö se teitä? Vai eikö teitä enää kiinnosta ja olette onnellisia hänen puolestaan? Ja kuinka pian uusi suhde on alkanut eronne jälkeen?

En tiedä olenko hullu vai miksi minua suoraan sanottuna vit***ttaa kun eksäni on alkanut seurustelemaan. Erostamme on n. 2kk ja onhan se toisaalta ihan ymmärrettävää että elämä jatkuu. Ehkä vain ärsyttää se että sillä se jatkui ennen minua. Itse en vielä olisi valmis uuteen suhteeseen. Olimme 4vuotta yhdessä joista 3vuotta asuimme yhdessä.

Kommentit (8)

Chu

Exäni löysi uuden vasta n. vuoden päästä erostamme. Olin/olen onnellinen hänen puolestaan, sillä itse aloitin uuden suhteen vähän päälle kuukauden päästä erosta. Oli mukava huomata että hänkin oli siirtynyt elämässään eteenpäin ja vaikutti kaikin puolin onnelliselta. Hyvä niin, toivon entiselleni pelkkää hyvää.

Mutta se mikä suututtaa ja on surullista, on että exäni ei enää pidä minuun minkäänlaista yhteyttä. Olemme kyllä facebook-kavereita mutta ei puhettakaan että olisi toivottanut hyvää joulua tai edes onnitellut syntymäpäivänä. On vastaillut hyvin lyhyesti jos olen kysellyt kuulumisia jne. Harmittaa, koska kyseessä kuitenkin on The Ensirakkaus niin onhan se surullista että vain koska rakkaus loppui niin pitää olla kuin ventovieraita toisillemme. Nykyinen poikaystäväni on säännöllisen epäsäännöllisesti yhteydesä omiin exiinsä, käy kahvittelemassa silloin tällöin tms. Olisi mukava pitää sellaiset moikkausvälit edes mutta ei...

Olen sitten jättänyt exäni rauhaan minäkin. Väkisinkin tulee vähän sellainen olo että loppuiko yhteydenpito tyystin koska miehen nykyinen ei siitä pitäisi vai oliko kyseessä miehen oma päätös. Ja jos oli niin miksi näin?

MEL

Minä erosin ensirakkaudestani melkein 5kk sitten. Odotan pelolla päivää kun hän kävelee jonkun tytön kanssa vaikka käsikädessä minun ohi. Tiedän että repisin siltä tytöltä siinä vaiheessa hiukset päästä, vaikka heistä kumpikaan ei mitään pahaa olisi tehnytkään. Olimme pitkään yhdessä ja asuimmekin vuoden yhdessä en voi kuvitella hänelle enkä itselleni ketään muuta kumppania. Onhan meillä kummallakin ollut jotain pientä eromme jälkeen muiden kanssa, mutta siitä ei ole kauaakaan kun hänkin vielä kertoi rakastavansa minua. Tiedän ettei hän huoli minua enää takaisin ja toivoisin että voisimme molemmat jatkaa elämäämme onnellisina, mutta minä en voi vaan päästää irti.

Paperetta
Chu

Exäni löysi uuden vasta n. vuoden päästä erostamme. Olin/olen onnellinen hänen puolestaan, sillä itse aloitin uuden suhteen vähän päälle kuukauden päästä erosta. Oli mukava huomata että hänkin oli siirtynyt elämässään eteenpäin ja vaikutti kaikin puolin onnelliselta. Hyvä niin, toivon entiselleni pelkkää hyvää.

Mutta se mikä suututtaa ja on surullista, on että exäni ei enää pidä minuun minkäänlaista yhteyttä. Olemme kyllä facebook-kavereita mutta ei puhettakaan että olisi toivottanut hyvää joulua tai edes onnitellut syntymäpäivänä. On vastaillut hyvin lyhyesti jos olen kysellyt kuulumisia jne. Harmittaa, koska kyseessä kuitenkin on The Ensirakkaus niin onhan se surullista että vain koska rakkaus loppui niin pitää olla kuin ventovieraita toisillemme. Nykyinen poikaystäväni on säännöllisen epäsäännöllisesti yhteydesä omiin exiinsä, käy kahvittelemassa silloin tällöin tms. Olisi mukava pitää sellaiset moikkausvälit edes mutta ei...

Olen sitten jättänyt exäni rauhaan minäkin. Väkisinkin tulee vähän sellainen olo että loppuiko yhteydenpito tyystin koska miehen nykyinen ei siitä pitäisi vai oliko kyseessä miehen oma päätös. Ja jos oli niin miksi näin?

Ihan vain kysymyksenä, mutta miksi todellsiuudessa haluat pitää yhteyttä eksääsi? Siksikö, koska nykyisesi pitää yhteyttä omiinsa? Henkilökohtaisesti en ymmärrä kahvilla juoksemista ja yhteydenpitoa entisten kanssa, koska entiset ovat entisiä. Koska poikkuli on päätöksensä tehnyt, ettei aio pitää enää sinuun yhteyttä, hyväksy se ja siirry eteen päin. Tilanne voi vielä vuosien mittaan muuttua, mutta nyt se on mikä on.

Mitä todellisuudessa ajattelet nykyisesi entisten tapaamisesta? Mun mielestä se on outoa.:o

onnellinen tyttönen

Itselleni on nykyään aivan sama exäni nykyiset. Olen onnellinen heidän puolestaan ja olen iloinen että olen päässyt heistä eroon. Itse olen nyt parisuhteessa ja todella onnellinen ja rakastunut, kyllä meillä tulee molemmilla mustasukkasuus kohtauksia toistemme existä koska olemme kumpikin heidän kavereitaan, mutta eiköhän jokainen joskus vähän ole mustis. =) Toivon exilleni kaikkea hyvää kuhan kohtelevat nykyisiään hyvin...  

jhoni

Olen eronnut kaksi viikkoa sitten kahden ja puolen vuoden suhteesta.

Exäni oli viikon päästä eron jälkeen sängyssä uuden naisen kanssa, itse en ole pystynyt(vaikka tilaisuuksia olisi ollut), koska rakastan häntä vielä ja hänkin väittää rakastavansa minua. Joten olen raivona tapahtuneesta ja sydän on särkynyt.

Ymmärrän vihan täysin! itse en tiedä miten päin pitäisi olla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat