Jatkuva vertailu

Helpme

Elikkäs... 

Miten voi päästä eroon jatkuvasta itsensä vertailusta muihin? Siitä että ajattelee poikaystävän ihastuvan kaveriisi/ajattelevan että hän on parempi kuin sinä itse.

Mielestäni ei ole normaalia iltaisin (ei nyt joka ilta mutta kumminkin) miettiä miten välttää tilanteita missä poikaystäväsi saattaa nähdä kavereitasi.. Ja olla ahdistunut jos on tiedossa jotkin juhlat tms missä on ystäviäsi ja poikaystäväsi..

Onko kellään muulla samoja ajatuksia?

Kommentit (3)

hennah

No moi!Oli pakko kommentoida tänne kun huomasin sun tekstin..Meinaan kuulosti erittäin tutulta tekstiltä..Itellä oli parisen vuotta sitten ihan samanlainen tilanne.Kun oltiin jossain viettämässä iltaa kavereitten sekä pokaystävän kanssa oli sellainen olo että kaikki muut naiset näyttää paremmilta ja poikaystävä ihan varmasti haluais niitä..Ja pelkkä elokuvan kattominen oli joskus sitä että mietin että ihan varmasti poikaystävä kattoo siitä elokuvasta vaan niitä hyvännäkösiä naisia ja miettii niitä.Mutta itellä huomasin että mulla oli sillon ihan mielettömän huono itsetunto..ja monesti se oli syynä tohon.Oon huomannu että en läheskään enään mieti samalla tavalla kun sillon pari vuotta sitten,ehkä oma itsetunto on noussu eikä tarvi miettiä tollasia..Mutta uskon että ei sunkaan poikaystävä oikeesti ketään sun kavereita kattele,sillä että haluais niitä..tästä ei tainnu kauheesti apua olla,mutta kerroin vaan että et ole ainoa kuka noita ajatuksia miettii :)

Helpme

itsetunnostahan tää nimenomaan johtuu... tää on vaan hermoja raastavaa ja ahdistavaa tämmönen :( huoh mutta ehkä mä joskus pääsen tästä yli....

henna

Miks sulla on huono itsetunto?Jos pystyt tekeen jotain sen eteen että se olis parempi..Ja yleensä puhuminen auttaa..kerro jollekin hyvälle kaverille tosta tilanteesta.Itellä ainakin se autto myös..paljon tsemppiä! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat