Itken, ahdistun, apua - ihan lyhytkin vastaus sinulta auttaisi todella paljon <3

Seuraa 
Liittynyt1.7.2012

Minuä ja poikaystäväni aloimme seurustella vähän yli 1,5 vuotta sitten. Hän tosin tykkäsi minusta jo monta vuotta ennen seurustelun aloittamista.

En tiedä mikä minuun on mennyt kun ahdistun nykyään näin vähästä, vai onko ahdistukseni teidän mielestä aiheellista?

Poikaystäväni lisäilee uudesta koulustaan vain tyttöjä kavereiksi, ja joku 2 luokkalainen tyttö pyysi häntä kanssaan tanssimaan wanhat. Poikaystäväni oli ensin kielteinen koska "tyttöystävä suuttuisi". hän kuitenkin lupasi miettiä asiaa.

Poikaystäväni oli myös kesätöissä, jossa oli vain naispuolisia työkavereita. Minulle hän sanoi että poistaisi kaikki fb-kavereista heti töiden loputtua, mutta vaikka töiden päättymisestä on nyt jo 2kk kaverit ovat yhä siellä ja pyytelevät poikaystävääni käymään- ja hän on tytöille sanoo menevänsä, mutta minulle ettei aio mennä??

Kyseiset tytöt myös puhuvat poikaystävälleni fb:ssä ja lähettelevät sydämiä ja kutsuvat söpöliiniksi yms...? poikaystäväni on siis 16 ja kyseiset tytöt pari vuotta vanhempia. Poikaystäväni ns. petetyistä lupauksista tulee inhottava olo. Olen puhunut tästä hänelle hän lupaa lopettaa, mutten huomaa sitä?

Pelkään hänen joskus vielä pettävän minua.

Onko huoleni ihan turhia ja onko tämä kaikki aivan normaalia? Olen todella kiitollinen joka ikisestä vastauksesta! <3

Kommentit (7)

Erika88
Seuraa 
Liittynyt29.6.2009

Mulle tulee nyt ekana mieleen, että poikaystäväsi entiset työkaverit ja hän ovat vain hyviä kavereita keskenään. Ja ehkä tämä 2.-luokkalainen pyysi poikaystävääsi tanssiparikseen, koska ei saanut ketään muuta? Onko poikaystävälläsi miespuolisia ystäviä? Nimittäin ehkä hän lisää FB-sivuilleen kaverikseen tyttöjä, koska tulee naisten kanssa paremmin juttuun.. Itse ainakin tulen paremmin juttuun miesten kuin naisten kanssa.

Ja sitten tuo, että poikaystäväsi sanoo kavereilleen tulevansa heille, mutta sulle kuitenkin, ettei mene.. Voisiko hän vaistota mustasukkaisuutesi, ja siksi kieltäytyy? En usko, että hän aikoo pettää sua. :) Sun pitää nyt vain saada lisää itsevarmuutta, ja puhua asiasta poikaystäväsi kanssa. Kyllä se siitä sitten! :)

Vierailija

Oletteko "avoimesti" yhdessä? Lukeeko esim fb:ssä että olette parisuhteessa keskenänne? Teettekö asioita yhdessä julkisilla paikoilla, esim käyttekö syömässä, leffassa, bileissä jne? Ehkä nämä asiat voisi auttaa mustasukkaisuuteesi?

L0VE
Seuraa 
Liittynyt27.8.2012

Saatat olla jossain asioissa vähän liian mustasukkainen. Esim. vanhojentansseihin pariksi pyytäminen ei tarkoita mitään muuta kuin sitä, että tytöllä ei ole ketään paria ja halusi pyytää sinun poikaystävää. Ite ainaki oon varattu ja ollaan poikaystävän kans eri kouluissa niin tanssin vanhat ja kysyin yhtä poikaa mutta ei siinä oo mitään tunteita pelissä!:D

Mutta tuo asia, että tytöt lähettelee sydämiä fb:ssä ym. siitä määki oisin mustasukkainen. Sun kannattaa puhua poikaystäväs kans, että jos se vois vaikka sanoa niille tytöille, että on varattu eikä oikeen tykkää tommosista kommenteista ja keskusteluista.

Oon itekki kauheen mustasukkanen mutta oon oppinu että ei auta mikään muu ku vaan luottaa poikaystävään. Jos se rakastaa tarpeeks ni ei se petä! Ja jos pettää ni se vaan ei oo sitte tarpeeks hyvä ;D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat