Peppupanoon vinkkejä?

Murmur

Ollaan poikaystävän kanssa puhuttu perseeseen panemisesta ja molemmat kokeilis sitä mielellään. Oon kuitenki peppuneitsyt ja pohdin, jos muilla olis antaa vinkkejä miten homma hoituu helpoiten ja ilman liikaa kipua.

Kiitos jo etukäteen :)

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Jostain kerran kai luin, että jos nainen saa ensin pilluorgasmin, niin silloin olisi rennompi  eli perseeseen onnistuisi helpommin. Itse ei tällä periaattella kyllä menty, vaan ensin lämmiteltiin kunnolla ja sitten pikkuhiljaa eka yks sormi, sitten toinen ja lopulta muna. Kannattaa ottaa joku värisevä dildo yms millä voit kiihottaa itseäsi glitorikselta samaan aikaan kun miehesi panee perseeseen. Myös sormetuksen aikana on ihan hyödyllinen;) Ekan kerran oltiin suihkussa ja siellä toimi suihku kiihottimena glitorikselle (suihkuosa siis irrotettuna) ja siitä jatkettiin sänkyyn missä värisevä dildo.

anonyyymi
Murmur

Ollaan poikaystävän kanssa puhuttu perseeseen panemisesta ja molemmat kokeilis sitä mielellään. Oon kuitenki peppuneitsyt ja pohdin, jos muilla olis antaa vinkkejä miten homma hoituu helpoiten ja ilman liikaa kipua.

Kiitos jo etukäteen :)

Itse olen harjoittanut vibralla, eli ensin olen hieronut vibralla peppureikää, sitten laittanut sen sisään ja antanut sen rentouttaa n. tunnin ajan. Toinen on sitten selkähieronta mikä rentouttaa myöskin.

Ada

Edelliset vinkit myös hyviä, mutta minusta on tärkeintä, että mukana on ihan kunnolla jotain lubea eli siis liukuvuodetta, mieluiten sellaista mikä on tarkoitettu anaaliseksiin. Voin kertoa, että muuten voi ekasta kerrasta jäädä todella ikävät kokemukset. Riippuen tietysti kumppanin koostakin : ) 

Kun on sitten enemmänkin kokeillut, niin kyllä se rentoutuminenkin tulee ihan itsestään :) Kun molemmat haluaa, niin tästäkin voi nauttia !

fas_h
Ada

Edelliset vinkit myös hyviä, mutta minusta on tärkeintä, että mukana on ihan kunnolla jotain lubea eli siis liukuvuodetta, mieluiten sellaista mikä on tarkoitettu anaaliseksiin. Voin kertoa, että muuten voi ekasta kerrasta jäädä todella ikävät kokemukset.

Jep, meillä ekalla peppukerralla käytettiin kosteusvoidetta kun ei muutakaan ollut. Ei hyvä idea... Paljon liukkaria ja malttia!

Meilläkin toimi avokin kanssa, että rentoudutaan ekaksi ja alotetaan sormilla ja lopuksi sitten jyystetään. :-) Joskus onnistuu, joskus ei. Toisinaan mun on vaikeeta olla rentona, ja sillon tuntuu epämiellyttävältä. Sekin on totta, että kun on tosi kiihottunut, niin homma toimii hyvin!
Nyt myöhemmin ollaan otettu pientä esileikkiä, ja värisevä dildo avuksi. Sillä on kans hyvä sitten itte leikkiä peppuseksin aikana, jos siltä tuntuu. :)

mandi

Mäkin olin peppuneitsyt tos joku aika sitten, vaikka en ihan nuori enää ookkaan. Mulla nuorempi fuckingbuddy ja osasi kyllä homman. Ekaksi rakasteltiin pitkään ja kyljellään menee aluksi parhaiten sisään ja tosi rauhallisesti, eikä tarvinnut mitään rasvoja, vaikka olin tosi tiukka, hänenkin mielestä:) Nytten menee jo vaikka suihkussa ja on todella nautinnollista, vaikka ekaksi ei nyt ihan siltä tunnukkaan. Suosittelen kyllä kokeilemaan ;)

Vierailija

No annat vanhemman miehen hoitaa se ekan kerran ja sitten vasta poikaystäväs, niin ei ole väliä miten päin hän sen sinuun tunkee ni tunnet vaan nautintoa. ;)

Vierailija

Itse olen harjoittanut vibralla, eli ensin olen hieronut vibralla peppureikää, sitten laittanut sen sisään ja antanut sen rentouttaa n. tunnin ajan. Toinen on sitten selkähieronta mikä rentouttaa myöskin.

Tunti rentouttaa... HUH HUH miehes on onnenpekka, taidat olla todella tiukka ;)

[/quote]

Tunti rentouttaa... HUH HUH miehes on onnenpekka, taidat olla todella tiukka ;) Tosin oli omakin nuori naiseni.... mutta kun alettiin saamaan muna sisään, niin taivas aukesi molemmilla :)

Vierailija

Muistahan huolehtia puhtaudesta, eli huuhdella peppureikä ensiksi..( siis käsisuihkulla vettä peräaukkoon ja antaa tulla ulos, jolloin ylimääräiset tulee sieltä pois) ei oo kivaa jos tulee epämiellyttäviä yllätyksiä. Itsellä ainakin on joku yhteys klitoriksen ja peppureiän välillä, ilman klitoriksen hierontaa sattuu huomattavasti enemmän, ehkä se auttaa rentoutumaan tai jotain. 

Vierailija

Me yritettiin poikaystävän kanssa peppuseksiä. Oli liukkaria ja rasvaa, mutta ei siitä oikein mitään tullut, kun sattui niin paljon. Mutta ostettiin nyt erikokoisia anaalileluja, joiden kanssa harjoitellaan. Varmasti kohta sujuu ihan oikeakin peppuseksi. :)

Tepe

Rauhassa hyvää tulee kirjoitti:
Tämän harrastuksen kanssa kannattaa tosiaan ottaa rauhassa ja aloittaa homma iisisti. Kannattaa myös lukaista vinkkejä seksiin liittyvistä julkaisuista. Esim. netistä löytyi tällaiset vinkit:
http://www.leikkikalu.com/anaaliseksi-vinkit-kuinka-harrastaa-peppuseksia/

Ja vinkkejä löytyy varmasti muualtakin kun jaksaa hieman Googletella.

Onko joku testannut noita puuduttavia voiteita? Ehdotuksia? Voisin kuvitella, että osaamattomissa käsissä noilla voi tehdä pepulle hallaakin.

Vierailija

Netistä kun kaivelin niin aikas ohkaisesti löytyi mitään yksioikoista opasta. Löysin kuitenkin tämän ja ihan asiallisia ohjeita vastaalkajillekin. https://www.pinky.fi/uutiset-artikkelit/aloittelijan-opas-anaaliseksiin/

Noista voiteista kun kysyit, niin siellä näytti olevan tämmöistä puuduttavaa voidetta https://www.pinky.fi/stimul8-anal-relax-anaalin-puuduttaja-100ml.html  Onhan tuossa ihan näppärät tuotetekstit!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat