Lohtusyöminen

hepuli

Apuaa! Olen pari kuukautta sitten muuttanut omilleni kahden vuoden avoliitosta (siis erottiin) ja nyt löydän itseni sohvalta mässyttämästä ties mitä! Painoa ei onneksi ole vielä tullut kuin pari kiloa lisää, joista osa on varmasti lihasmassaa aloitettuani melko fyysisen työn. Mutta! En haluaisi jäädä lohtusyömisen koukkuun, joten olisiko täällä ketään jolla on/ on ollut sama ongelma? Mitä kannattaisi tehdä meilen harhauttamiseksi?

Kommentit (1)

-sn-

Voi tuttua on! Itse lohtusyön silloin, kun töissä on vaikeaa ja kolmivuoro työ kun verottaa ihmistä, niiin "palkitsen" itseäni karkeilla tai muilla herkuilla. Nuo ovat siis omat tekosyyni. Oikea syy on itselläni luultavasti suoranainen koukuttuminen makeaan ja hiilaripitoiseen ruokaan. Harrastan siis lohtusyömistä melko kausittain ja kun saa itsensä siitä irti, on olo oikeasti kuin uudesti syntyneellä ihmisellä. Itse ainakin olen huomannut, että kun jaksaa viikonkin syödä terveellisemmin ja hiemankin liikkua, on heti paljon energisempi ja iloisempi! Ja siitä jaksaa sitten hyvin jatkaa eteenpäin. Tsemppiä sulle, kannattaa muistaa ennenkaikkea se että jokainen meistää ansaitsee kaikkea muuta kuin mässykahleet sohvan nurkkaan.  

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat