Apuvaa!-->vastailkaa!

tanjuska

Mun isoveljeni kaveri on piirittäny mua jo jotain kaks vuotta, mut sit siinä samalla se on koko ajan flirtaillu kaikille muille tytöille yms. Ollaan halailtu ja näin, ei mitään sellasta, ja se on aina ollu mulle mukava ja saa mut nauraa:33  Se on sanonu mulle et, jos se vaan sais sellasen tyttöystävän ku minä, niin se ei enää ikinä kattoiskaan muita tyttöjä. Tiedän, tyyppi kuulostaa kamalalta pelurilta, mut kun se ei ees ole. Se ois ehkä maailman luotettavin ja ihanin jätkä, ja vähä aikaa sitte olin jo itsekseni päättäny, et mä haluaisin yrittää.

MUTTA SITTEN, tämä samainen tyyppi ei enää olekkaan niin innoissaan-.- se ei sitä suoraan sanonut, mut on ollu jotenki viimeaikoina sellanen kylmempi tai jotain..välillä se moikkaa ja näin ku jossai törmäillään, mut ei enää laittele viestiä/soittele niinku ennen:/ oltiin aiemmin tosi läheisiä..

Eli siis: onko peli jo menetetty, vai voisko mulla olla vielä jotain mahollisuuksia? Entä millä tapaa mun kannattais yrittää lähestyä tätä kyseistä tyyppiä, kun se jo luultavasti on mun suhteen luovuttanu????

Kommentit (1)

elina

No kuullostaa vähän siltä, että kyseinen jäbä on piirittänyt sua jo aika kauan ja kun et oo lämmennyt koskaan kunnolla, niin se on viimein päättänyt/pystynyt siirtyyn eteenpäin. Sun kohdalla voi olla peli jo menetetty mutta toisaalta mies saattaa tietysti innostua uudestaan jos näytät vihreetä valoo.

Mitä nyt ite tossa tilanteessa tekisin niin yrittäisin pikkuhiljaa lämmitellä, kysellä kuulumisia jne. Ehkä sun kantsis tehdä jotain, mitä et ennen oo tehnyt kyseiselle miehelle. Siis jos ootte jo viestitelly jne, niin soita. Tai sitten rohkeesti vaan pyydät sen kahville.

Kyllä sä huomaat, jos mies on edelleen kiinnostunut. Anna ymmärtää, että tällä kertaa sulla on mielessä jotain enemmän kun pelkkää pusuttelua ja viestittelyä. Jos mies on tosissaan sun kanssa ja edelleen kiinnostunut, niin eiköhän siitä ala juttu luistaan. Jos taas ei, joko sen takia ettei se koskaan oo pitänyt teitä muuna kuin kavereina tai jos ihastus vaan on hiipunut lopulta, niin sitten sulla ei paljon pelastettavaa oo.

Tsemiä sulle ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat