Paineita neitsyyden viemisestä tyttöystävältä

Hämmentynyt

Ollaan seurusteltu jo parin vuoden ajan (mie 21v, likka 18v), mutta sänkyyn ei olla päädytty. Asia vaivaa jollain tasolla tyttöystävääni, kuten jo ehkä vähän itseänikin. Osasyynä mimmin murheisiin on ulkonäköpaineet, mutta vakuutteluni eivät pitkäkestoista itsetunnon kohotusta tuo. Nätein tyttö ketä tiedän, joten vähän hankalaksi vetää olon, kun täytyy niin usein rohkaista olemaan tyytyväinen itseensä ja kroppaansa. Seksistä ollaan paljon puhuttu yhdessä, mutta juttelun tasolle se usein jääkin, kun mimmi toteaa että on paha sanoa, kun ei ole kokenut sitä ennen. Elikkäs.. Mikä neuvoksi minulle, jolle on nyt yhdessäoloaikana kertynyt aikamoiset paineet siitä miten viedä mimmiltä eka kerta? Mitä sanoa, miten toimia ilman että säikäyttää toista? En tahtoisi satuttaa tai luoda traumoja. Kertokaahan neidit; mitä te arvostaisitte?

Sivut

Kommentit (18)

elina

Parhaiten varmaan kun kuuntelet tyttöäsi ja samalla hieman ohjailet häntä kun kerran on kokematon. Älä kuitenkaan töksäyttele mitään liian käskevää, ettei hänestä ala tuntumaan että haluaisit hänen olevan kokeneempi.

Ehkä kannattaa valmistaa tyttö siihen, ettei eka kerta välttämättä ole mitään tajunnan räjäyttävää. Kun toisen alkaa tuntemaan paremmin ja tietää toisen mielihalut ja lempiasennot jne, seksi paranee kerta kerralta.

whip

oletteko harrastaneet minkään sortin käpälöintiä? Kokeilkaa ensin tyydyttää toisianne käsin, hyväillä jne. ei heti tarvitse edetä yhdyntään asti. Tyttöä jännittää varmasti miten kaikki toimii, joten ohjaile tarvittaessa tytön kättä housuihin ja minne nyt haluaisit hänen koskevan ;) Muista kehua tyttöä kauniiksi, hyvän tuoksuiseksi jne. touhuillessanne.
Kun opitte näin tuntemaan toistenne kropat paremmin niin kyllä se eka kertakin tulee sitten aikanaan ihan luonnostaan :)

Vierailija

Oma eka kertani tapahtui kuin vahingossa. Aloitimme poikaytävän kanssa hiljalleen, makoilimme usein vierekkäin ja suutelimme. Tästä hiljalleen etenimme hyväilyihyin vaatteet päällä, ja sitten hiljalleen vaatteitä pois jne. Sitten eräänä iltana päätimme vain mennä pidemmälle.

En tiedä millaista kanssakäymistä teillä on, mutta suosittelisin ehkä tuollaista hitaasti etenemistä. Ja kannattaa  tähdentää todellakin tyttöystävälle että seuraava kerta on jo huomattavasti helpompi. Se että on hellä ja kuuntelee todellakin toisen rajoja. Jos toinen ei halua että menet kokonaan sisään, mene vain osittain, pidä paussi jos toinen pyytää jne. Eikä ekaan kertaan kannata ladata suuria odotoksia, tilanne on muutenkin jännittävä. Sitten seuraaviksi kerroiksi voi jo järjestää romantiikkaa. Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni :)

Hämmentynyt

Kiitos vinkeistä!:)
Ehkä lisäjännitystä itselle tuo se, että tiedän että "omakivaa" ei neiti ole harrastanut koskaan, kun olen kysynyt asiasta, joten kyselemälläkään ei ole paljoa saanut irti, että mistä tykkää yms. Sitä kuuluisaa "käpälöintiä" ei ole tullut harrastettua sen suuremmin, vaikka suudellessa toisinaan on vähän villimpi vaihde päällä. Asiaa vaikeuttaa sekin, että typy on tosi ujo puhumaan mistään "noloista", joten itselle tulee vähän tökerö fiilis, kun joutuu ns. kaivelemaan mielipiteitä/ajatuksia esille.

Sitten neiti kuitenkin kokee, että ei ole naisellinen tarpeeksi, kun ei ole kokemusta asioista. Missään nimessä en tahdo toista satuttaa tai säikäyttää millään, joten helposti sitten jättää välistä kaikki kyselyt yms. ettei toinen vaivaannu kauheasti. Kuitenkin sit tahtois viiä jutun seuraavalle levelille, koska ollaan suht pitkään oltu yhdessä, haluis antaa itsestään palasen enemmän toiselle ja tottakai osottaa vielä selkeemmin myös fyysisesti sen, että toinen on itselle tärkeä.

Itsellä on vähän hankala olla, kun tietää miten isot odotukset tytöllä on, kun on kuullut kavereilta kaikenlaista. Onko se sitten liika tökeröä johdattelua, jos laittaa hänelle illallista ja sen jälkeen yhdessä leffan katselua tai selkähieronnan tarjoamista tms? Hitaalla taktiikalla pitää aluksi mennäkkin, villimmät kerrat on sitten myöhemmäksi.

elina

Ei mun mielestä ole yhtään tökeröä toi illallis-leffa-hieronta, päinvastoin tosi hyvä idea! :) Kuitenkin jos sulla on mielessä että "tänään ihan satavarmaan saan" ja sitten liikaa painostat niin tietysti siinä tapauksessa ei. Kuullostat teksties perusteella kuitenkin sen verran fiksulta nuorelta mieheltä, ettei varmaan sellanen tulis kyseeseen.

Voithan sä vihjailla, esim jos aiot antaa hierontaa niin samalla hienovaraisesti alat ensin nostaa paitaa ylemmäs jne. Pikkuhiljaa ja jos toinen estelee niin lopetat hetkeksi ja annat rentoutumis ja rauhoittumisaikaa. Kun etenet, niin sellaset herkät paikat jätät viimeisiks (esim sisäreidet) ja varovasti siirryt niille alueille.

Jos ei toi toimi, niin ite alkaisin varmaan kyseenalaistaa onko sitä täydellistä fyysistä kontaktia tulossa vielä lähivuosina. Osasyynä sanoit että tyttö on vähän epävarma ulkonäöstään, niin muista samalla kehua tyttöäs ja laitat vaikka valot pois ja kynttilöitä palaan.

Toivottavasti onnistaa ;)

Vierailija

Mun vinkki on se että rennosti etiäpäin vaan! ^^ Saa jännittää toki, mutta ei siihen seksiin kukaan kuole :D
Minusta tuntuu että tyttöystäväsi saattaa juuri sitä ohjailua kaivata, ei liian kovakouraista mutta ainakin itse ujona ja ulkonäköpaineiden alaisena tyttönä tykkäsin että poikaystävä ottaa ohjat, sanoo mitä tulee tehdä ohjailee käsillään jne. Kuiskii korvaan rohkaisevia sanoja. Nauru on paras stressin lieventäjä, jos joku "moka" sattuu nauratte vain ja jatkatte etenpäin. Nauru vapauttaa :D Itse jos olen hermostunut joudun lohkaisemaan jotain vitsin tynkää että saisin hermoni kuriin. Oli tilanne mikä hyvänsä :D

Plörts

Pidä valot poissa tai hyvin vähissä, kynttilä tai pari ei ehkä ole pahitteeksi. Jos tyttö on tosi epävarma itsestään, ei varmasti pysty rentoutumaan ekalla kerralla kun miettii miltä näyttää. Ja kuten edellä kommentoinut sanoikin, pitää pystyä nauramaan (=

Hämmentynyt

Kiitos ideoista!:) Elina; juu ei ole ihan se pääpointti että pesää sais.. Tahtois toiselta vaan ton asian pois "vaivaamasta", kun niin kovasti aina saa kuulla, että tuntee olevansa muita huonompi, kun vielä noin "vanhana" on neitsyys tallella. Itse sitä piirrettä kyllä arvostan, että ei oo ihan kenen tahansa matkaan lähtenyt.

Huumori on onneksi meiän suhteessa tosi iso osa; en vaan tiedä onko sitten itsestään epävarmalle tytölle rohkaisevaa jos tekee jotain ns. väärin ja sitten itse nauraa sille. Että ottaako sitten loukkaavana sellaisen. Illalla sain juteltua parista ulkonäköasiasta ihan kehittävästi, vaikka tyttö olikin suurimman osan ajasta hiljaa, niin näki että asioiden oikea laita paljastui ja tytönkin olo vähän helpottui kun tajusi, että mallivartaloista naista ei kovin moni kundi oikeasti tahtoisi. Naisellinen pehmeys kunniaan;)

Tuo valot pois on varmaan fiksu idea, ei näy kaikki ja joutuu neiti enemmän mennä tunteiden ja vaiston varassa:P En kovin paljoa viitsisi lähteä ohjailemaan, ettei mene liikaa painostamisen puolelle.. Itsekkin vähän epävarma siitä että mitä kannattaa toisen ekalla kerralla tehdä, ainakin jalkoväliin hääsäämään meno kielen kanssa ei tule ekalle kerralle olemaan osallisena repertuaarissa. Let's keep it simple and fun!:P

Vierailija

Jep, laita vaan kynttilät palaan ja hierontaa peliin, kuullostaa nimittäin aivan mahtavalta :) Ja kielen kanssa kannattaa sit joskus tulevaisuudessa vasta alkaa häsäämään, sillä ainakin itsellä oli aluksi hivenen vaivaantunut olo, kunnes hommaan oppi :)

Ja ohjaamisessa ehkä enemmän se, että siirtelee vaivihkaa toisen käsiä parempaan paikkaan. Ja jos on hento itsetunto tytöllä, niin muista sanoa aina kun susta tuntuu hyvältä, mikään ei paikkaa nimittäin paremmin pientä epävarmuutta ku aidot kehut :)

Psykologi

Itse olen 17-vuotias tyttö ja vielä neitsyt. Ollaan poikakaverin kanssa seurusteltu noin puoli vuotta ja käsipeliä on ollut jonkin verran hänen puoleltaan, koska minä en mitään osaa tehdä. Ensimmäisellä kerralla kun poikakaveri vei kättä housujen alle hän sanoi "sano heti, kun haluut että lopetan" ja se sai olon varmemmaksi, kun tiesin että se ei poikakaveria haittaa, vaikka en haluaisi jatkaa. Ja sitten kun poikakaveri ekan kerran kokeili sormilla sisään, niin kysyi että sattuuko.

Vaikutat todella ymmärtäväiseltä tyypiltä! Jos velä kerrot, että voitte mennä tyttöystävän tahtiin ja et suutu, jos ette mene pidemmälle niin uskon, että hän rohkaistuu. Ja tosiaan, muista kehua ja kysyä miten hän hluaa, että toimitte: haluaako hän valot pois tai vaikka juuri niitä kynttilöitä, musiikkia tms.

Kiteytettynä voisin sanoa että huomioi hänen mielipiteensä : )

Hämmentynyt

Kiitos kaikki (taas:D)! Joo, tuo on tärkeetä, että painottaa sitä, että toinen voi sanoa, jos sattuu tai tahtoo että lopettaa tms. Jäin miettimään, että kannattaako hommaa (jos niin pitkälle pääsee) itse viedä loppuun asti vai jättää se vaikka suihkuleikiksi.. Hmmmh, pää täynnä liikaa pohdintoja 8|

Jännittää itseä sen takia, kun oma eka kerta ei ollut ihan siitä hehkeimmästä päästä. Sen aikainen tyttöystävä (vanhempi kuin minä) aika törkeästi "käytti suhteen aikana hyväkseen", samalla, kun harrasti selän takana muita kundeja, kun itse olin hommassa toisesta välitten mukana. Jäänyt sitten sellainen, että ei tahtoisi oman kumppanin ainakaan kokevan tilannetta mitenkään hyväksikäytöksi tms.

Sunqueen

Jos tosiaan ette ole edes käsipeliä kokeillut, jos oikein ymmärsin, niin ei kannata heti itse yhdyntää miettiä. Hiljalleen vaan kättä housuihin, mistä tässä edellinenkin vastaaja puhui, ja sitä kannattaa kokeilla niin monta kertaa että tytöstä tuntuu hyvältä. Itsestäkin tuntui vähän oudolta ekalla kerralla, sitä vaan pitää harjoitella että rupee edes kivalta tuntumaan. Sitten myöhemmin voi edetä siihen, että ohjailet tyttöä koskemaan sinua ja vasta kun tyttö nauttii sekä itsensä että sinun koskettelusta, voi hiljakseen kokeilla yhdyntää. Seksuaalisuutta pitää harjoitella! En ollut minäkään koskaan harrastanut omaa kivaa kun poikaystävä ekan kerran käden housuihin tunki :D

foxy

Olen kohta 19 v ja ollut poikaystäväni kanssa hieman yli vuoden. Täytyy sanoa että kuulostat fiksulta ja sekin oli aika fiksu päätös tulla kysymään tänne naisilta mielipiteitä. Tyttöystäväsi kuulostaa olevan hieman samanlainen kuin minä itse vuosi sitten. Minulla ei ollut mitään kokemusta ja itsetunto nollassa. Kuitenkin itsetuntoon ja siihen että hän ylipäätään tunteen olonsa rennoksi kun alatte tekemään mitään, auttaisi kovasti jos ensin hän tuntisi olonsa halutuksi ja mukavaksi kun on alastomana seurassasi. Se että "helpotat" hieromista kysymällä häntä olemaan ilman paitaa sen hetken ja suutelet hänen niskaansa.. tämmöiset pikkujutut auttavat. Ja niin kuin oman poikaystäväni kohdalla, luulen että siksi koska oma eka kertasi ei ollut mikään parhain, osaat kohdella ajan tullessa omaa naistasi hellästi ja rakkaudella. Muista antaa hänen tottua kipuun (hän päällä parempi koska hän pystyy säätelemään miten hitaasti haluaa edetä). Älä ihmettele kipua, pientä määrää verta tai jos eka kerta ei ole hurmiota. Kuitenkin ihanne tapuksessa pystyisit tuottamaan naisellesi nautintoa ennen yritystä (esim.sormin) niin varsinainen yritys on helpompi. Onnea teille, toivottavasti kaikki menee ihanasti.

P.S. Älä unohda jälkeenpäin hellyyttä ja halailua!

Hämmentynyt

Ihan totta tuo Sunqueenin toteama, että seksuaalisuutta pitää harjoitella, eihän sitä toista opi muuten tuntemaan!:) Tänään meinasi alkuillasta jo vähän tapahtua jotain, kun oltiin saunassa ja syötiin pientä sapuskaa ja mentiin "siestalle" sängylle.. Sitä ennen jo sohvalla oli pientä leikkiä toisen kropalla. Suunnitelmat karisivat siinä kohtaa, kun neiti vähän turhan vauhdikkaasti tönäisi minut sängylle selälteen ja iskin takaraivon sängynpäädyn reunaan:D Kyllähän kolaus sai aikaan mojovan päänsäryn, mutta ei siinä voinut kumpikin kuin nauraa:D Neiti kuitenkin rohkaistui tilanteessa "hoivavietin" turvin sellaiseen vähän virittyneemmän tunnelman suuteluun. Ehkäpä se tästä hiljalleen;)

Olisihan se juu Foxyn ajatuksen mukaan ideaalia, jos mimmi pystyisi ensin käsikivalla vähän saamaan jännitystä purettua, että ei "kuiviltaan" menis sitten itse aktia kohti, mutta minusta tuntuu, että oman tytön kohdalla vetäisi tyttö "itsensä kuoreen", kun joutuisi olla tavallaan niin esillä siinä/kasvoja ois helppo lukea koko ajan. Että pitänee pienen "kieriskelyn;D" jälkeen liukkarin kanssa avittaa hommaa alulle. Uskon, että neiti kuitenkin tulee pettymään ekaan kertaan, koska olen häneltä saanut kuulla kavereidensa kerroista "jotka oli täynnä silkkaa nautintoa".. Will see, will see;) Nyt voisi päänsäryn kera siirtyä kullan viereen nukkumaan:)

Vierailija

Ihana, kun kyselet meiltä mielipiteitä ja vinkkejä ja otat tyttöystäväsi erittäin hyvin huomioon! Sain sinusta pelkkien viestiesi perusteella kuvan, että olet huomaavainen, avulias ja nöyrä herrasmies! Joten en usko, että tyttöystäväsi pitää sinua päinvastaisena, kun yrität hienovaraisesti siirtyä seuraavalle tasolle :)

Itsellä ainakin helpottaa ulkonäköpaineet, kun saan pitää paidan päällä ja valot laitetaan pois. Liukkari kannattaa varata mukaan! Eka kertani sattui tosi paljon, joten yhdyntä keskeytettiin monta kertaa yön aikana. Silti kumppanini ei ollut tympeä, vaan ymmärsi tuskani ja silitti päätä ja paijasi! Hän pysyi huolehtivaisena armottomasta kiimastaan huolimatta :D

Yksi asia, mitä vieläkin arvostan miehessä on se, kun hän kyselee kesken esileikin ja yhdynnän, että tuntuuko hyvältä, onko näin hyvä jnejne.. Tunnen olevani arvokas ja se lisää myös itsetuntoa!

Mutta älä ota tästä elämäsi/ teidän elämänne päätavoitetta. Olkaa ihania toisillenne niin sanoin kuin teoinkin, ja kunnioittakaa toisianne sellaisina kuin olette! Muillakin tavoin voi tyydyttää toisen kuin vain alapäästä! ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat