Seksi ei onnistu

toivoton

Lähinnä pitää tulla tänne avautumaan ja jakamaan paha oloni, ja toivottavasti joku osaa neuvoa.

Olen ollut tämän miehen kanssa ystäviä jo pitkään, ja jonkinlaista on/off-juttua on ollut aina välillämme. Seksiä yritimme harrastaa pari kertaa, mutta siitä ei oikein tullut mitään lähinnä minun haluttomuuteni takia, joka johti siihen että yhdyntä oli kivuliasta. En tiedä mikä minussa on vikana, mies on ihana, hyvännäköinen ym, mutta jonkun takia jännitän seksiä hänen kanssaan niin paljon etten edes kunnolla kiihotu, koko ajatus seksistä pelottaa. Viimeksi kokeilimme seksiä puoli vuotta sitten. Sen jälkeen olemme tapailleet, mutta mies ei edes ole ehdottanut seksiä vaikka olen yrittänyt vihjailla siihen suuntaan (kaikenlaista pussailua yms. on kuitenkin ollut). Olen ollut paljon sairaana nyt viime aikoina, joten suoraan sanottuna minua ei ole paljon seksi kiinnostanut. Lopulta mies sanoi epäsuorasti, ettei edes halua kokeilla seksiä kun ei siitä kuitenkaan mitään tule. Hänelle kuitenkin seksi on erittäin tärkeä osa parisuhdetta (olisi minullekin) ja hän on ymmärrettävästi turhautunut.

No tänään sitten mies tunnusti, että on harrastanut seksiä toisen naisen kanssa. Hän ilmoitti asian tekstiviestillä, eikä halunnut puhua asiasta muuten kuin chatin välityksellä. Emme virallisesti seurustele, joten en kai oikeastaan voi syyttää häntä pettämisestä. Hän sanoo, ettei olisi tehnyt sitä jos meidän seksimme toimisi. Muuten kuin seksin osalta "suhteemme" toimii hyvin ja meillä on hauskaa yhdessä, joten haluan vielä yrittää jatkaa. En tiedä miten saisin seksin toimimaan välillämme, tuntuu että mies vain syyllistää minua ja pahentaa tilannetta. No toivon nyt ensin että saisin miehen puhumaan asiasta kasvotusten kanssani. Hän ainakin sanoo, ettei aio tavata enää tätä toista naista (jolla kuulemma on poikaystävä) ja haluaa jatkaa minun kanssani.

Ajatuksia/neuvoja?

Kommentit (4)

toivottavasti tästä on apua

Puhu tämän miehen kanssa, kerro mistä kiihotut ja että tilanne jännittää sinua. Ehdota pidempää esileikkiä, jotta sinulla on aikaa rentoutua tarpeeksi. Muista kysyä myös mieheltä, mistä hän pitää. Kannattaa myös kokeilla, jos liukuvoide auttaisi yhdyntäkipuihin. Olkaa avoimia toisillenne.

hilla

Niinkuin edellinenkin kommentoija sanoi; juttele miehen kanssa.

Ja liukkari. Jos ainoo ongelma teillä on nyt ollu se, että koska et kiihotu, niin et kostu --> seksi sattuu. Ongelma ratkee liukkarilla.

Luultavasti jännität vaan enemmän koko tilannetta, koska se ei ole sujunut. Sen takia varmasti vielä vaikeampaa kiihottua. Sitäpaitsi ei miehelläkään seiso jos joku vieressä koko ajan tiukkaa että miksei sulla seiso. Ei sellasen paineen alla nyt varmasti kiihotu.

Jokatapauksessa koko tilanne voi ratketa, kun kokeilette sitä liukkaria. Seksi sujuu ja seuraavalla kerralla et jännitä tilannetta ja oh hoh ei tarvittukaan enää sitä liukkaria :D

Toistan edellistä ja itteeni mutta koska oon joskus ollu samantyyppisessä tilanteessa, niin halusin tulla tänne avautuun ja päteen :D

toivottavasti sun tilanne ratkeaa positiiviseen suuntaan! :)

toivoton

Joo, näitä samoja juttuja olen itsekin ajatellut. Pelkään vaan, että mies ei suostu tapaamaan tai juttelemaan asiasta vähään aikaan ja on raskasta miettiä yksin näitä asioita. On käyttäytynyt näin aikaisemmin.

Vierailija

Onnistuuko kiihottuminen kuitenkin yksikseen?

Itse olen hyvin hitaasti lämpenevä, jolloin esileikki aloitetaan yleinsä jo silloin kuin minulla pyörii päässä vielä ihan muut asiat. Joten vaikka sinua ei juuri sillä hetkellä asia kiinnostaisi pätkän vertaa, kannattaa lähteä mukaan leikkiin ja nauttia edes toisen kiihottumisesta, voihan siinä itsekkin innostua. Ja eihän jokaisen seksi kerran tarvi yhdyntään johtaa, on niitä muitakin tapoja. :)

Sinun pitää mihelle sanoa, että nyt olisi vähän pakko jutella jos halutaan että suhde toimii. Ja jos kasvotusten on liian hankalaa, niin puikaa asioita sitten vaikak chatissa, juttelu tavalla tai toisella voi helpottaa tilannetta ja auttaa sinua pääsemään paineista. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat