korkea häpykumpu

Itselläni on korkea häpykumpu ja se on herättänyt aika paljon kysymyksiä. Kuinka monella tällainen on, mitä mieltä he ovat tästä ja mitä miehet ajattelevat korkeasta kummusta? Haluaisin todella tietää, etten ole ainut korkean kummun omaava. :D

Kommentit (3)

28

Heippa! et ole ainoa :) Minä omistan saman vaivan mutta olen asian kanssa aivan sujut! Itse asiassa olen isokokoinen nainen ja minulla on tosiaan myös korkea häpykumpu ! Minulla on ollut "seksisuhteita" ja miehet ovat kokeneet isokokoisuuteni ja korkean häpykumpuni kiihottavana! Älä painiskele asian kanssa et ole ainut, olet oma ihana itsesi eikä mieskään silloin asiasta välitä ! :)

<xoxo>
28

Heippa! et ole ainoa :) Minä omistan saman vaivan mutta olen asian kanssa aivan sujut! Itse asiassa olen isokokoinen nainen ja minulla on tosiaan myös korkea häpykumpu ! Minulla on ollut "seksisuhteita" ja miehet ovat kokeneet isokokoisuuteni ja korkean häpykumpuni kiihottavana! Älä painiskele asian kanssa et ole ainut, olet oma ihana itsesi eikä mieskään silloin asiasta välitä ! :)

Heei kiva että muitaki on! taidetaan kuitenkin olla se selvä vähemmistö. :D ehkä erilaisuus onkin ihan ok.

Shattered Glass

Sama vika. Asia vaivasi erityisesti nuorempana, nyt sen kanssa on oppinut elämään. Ja onneksi "vaiva" ei ole niin näkyvä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat