Ideoita vuosipäiväksi

rakas

Meillä tulee avokin kanssa vuosi täyteen viikon päästä ja ajattelin kysyä miten te olette viettäneet/ juhlistaneet vuosipäiviänne vai oletteko mitenkään? :) oletteko käyneet leffassa, ravintolassa syömässä vai jotain muuta? :)

Kommentit (4)

Vierailija

No me ollaan ainakin käyty mm. ulkona syömässä, kylpylässä polskimassa, vietetty yö hotellissa ja käyty leffassa.. Et ei mitään kovin maata mullistavaa, mut ihan mukavaa ajanviettoa yhdessä :)

romantic

jossakin ravintolassa syöminen on hyvä :) tai vaikka mökille viikonlopuksi jos siihen on mahdollisuus. ei sen tarvi mitään suurta olla, jotain kivaa yhdessäoloa vain.

vierailija

No meidän vuosipäivänä teimme ruokaa yhdessä ja käytiin leffassa johon en yleensä miestäni saa millään :D eli ei mitään erikoista vaan yhdessäoloa :) 

fozy

Miesystäväni kirjoitti minulle käsin rakkauskirjeen vuosipäiväksi ja minä tein hänelle iFolor kuvakirjan, joka oli niin kuin suhteemme vuosikertomus kuukausi kuukaudelta. Menimme suvun mökille, jossa kävimme soutelemassa, rakastelimme, kokkasimme, rakastelimme, uimme, rakastelimme ect. Asutte yhdessä, joten hotellihuone tai mökille meno, jotain uutta ja jännittävää olisi hyvästä. Kannattaa panostaa, saatte muistelemista vuosiksi eteenpäin. Ruoka jotain spesiaalia, tein itse sydämen muotoisen kakun ja miesystäväni osti lempi viiniäni meille mukaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat