SEKSISUHDE HUOMATTAVASTI VANHEMPAAN MIEHEEN!?

mietteliäs nuorukainen

Eli siis olen kuukauden päästä 16 vuotias neitonen ja minulla on "seksisuhde" 22 vuotiaaseen mieheen. Tapaamme viikonloppuisin ja ylensä lähinnä harrastamme seksiä. (julkisilla paikoilla olemme kun olisimme vain kavereita mutta ylensä siirrymme syrjempään tekemään kaikkea mahdollista) Halusin kysyä teidän mielipiteenne asiaan! Tiedän että olen nuori kyseiseen mieheen verrattuna mutta onko väärin pitää hauskaa iästä huolimatta? Mies ei ikinä pakota minua mihinkään ja olen meistä se enemmän haluava osapuoli. Mielipiteenne on minulle tärkeä ! :)

Kommentit (7)

Erika88
Seuraa 
Liittynyt29.6.2009

No, tilanne on vähän kinkkinen.. Periaatteessahan rikotte lakia, koska lain mukaan aikuinen (yli 18v) EI saa harrastaa seksiä alle 16v:n kanssa, VAIKKA molemmat olisivat samaa mieltä tilanteesta.. Kk:n kuluttua on jo toinen, koska olet silloin 16v.

Joten ehkä tässä tilanteessa onkin hyvä, ettette ole julkisesti näyttäneet olevanne muuta kuin kavereita. Tästä voisi koitua ongelmia, jos muut tietäisivät.

mietteliäs nuorukainen

Tämän takia olemmekin pitäneet asian salassa. Mutta mitä mieltä olette siitä ? Moni ystäväni ei hyvällä ole katsonut tilannetta kun olen heille kertonut. Ymmärrän kyllä että he voivat olla huolissaan minusta mutta minä olen tilanteen kanssa aivan sujut eikä miestäkään haittaa ikäni. Voin kyllä sanoa että olen vanhemman näköinen ja "oloinen".

kokemusta...

Voin kertoa, että ollessani itse 15 oli samanikäisellä kaverilla seksisuhde vanhempaan mieheen. Nyt 15 vuotta myöhemmin noita jälkiä korjataan edelleen psykiatrien voimin. Joten neuvoisin lopettamaan. Siihen on syynsä miksi tuo laki on olemassa...

mietteliäs nuorukainen

Ymmärrän, että monet ovat sitä mieltä että kannattaa lopettaa. Mutta minä en itse näe tässä mitään ongelmaa. Jos sanon miehelle että en halua emme tee silloin mitään. Pystymme olla yhdessä ja keskustella pelkästään. Mies on erittäin mukava ja tulen toimeen hänen kanssaan loistavasti. En usko että hän tekisi minulle ikinä mitään mitä en halua.

JansQ

Minä itse tosiaan seurustelin 16-vuotiaana 21-vuotiaan kanssa seuraavat 3 vuotta, eikä  ikäeroa siinä oikeastaan huomannut, suhde kaatui muista syistä, mun mielestä, ikä on vaan numeroita, niin kauan aikaa ku se ei itseään häiritse :)

Vierailija

En näe asiassa mitään ongelmaa, jos teillä on molemmilla sama käsitys säännöistä ja rajoista. :) Mielestäni kannataa kuitenkin ehkä panostaa myös suhteen muihin puoliin, sillä pelkkä seksisuhde voi tuoda jälkeenpäin hyväksi käytetyn olon. Ja onhan sitä ehkä helpompi seistä ikäerosta ja muiden mielipiteistä välittämättä selkä suorana, kun tietää täysin varmasti että suhde olisi ilman ikäeroa täysin hyväksyttävä myös tiukkapipoisempien silmissä :) Sitä paitsi ei 22vuotias vielä niin hirveän vanha minun korviini ole, kolmekymmentä olisi jo ihan eri asia :)

mietteliäs nuorukainen

Kiitos vinkeistä ! Tuollaisia mielipiteitä on mukava kuulla, sillä asia on joidenkin mielestä täysin hyväksymätöntä. Mutta siksihän tänne kirjoitinkin että saisin tietää mitä mieltä teistä suurin osa on ! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat