Huuli turvoksissa. :/

Robisss-

Heippa! Ajattelin tulla kysymään, että mistä vois johtua huulen turpoaminen (ylähuulessa). Se tuli ihan yhtäkkiä, huomasin aamulla noin. 8 aikaa sen. Se näkyy ulos päin jonkinverran, mutta myös huulen sisäpuolella, eli suussa on kans turvotusta. Ei oo kipee, ellei paina esim. Hampailla nii sattuu vähän.

Mietin et voisko mahdollisesti olla allergiaa? otin eilen tyhmissäni!!!, yhden huumepillerin, nii jos siin oli jotain joka sai mulle allergiaa. Pari kaverii otti myös, einiil mitää oo... Mä oon aika monelle lääkeaineelle allerginen kuten. Penisiliini. :/ Koska sen otettua ehk. 2-3 h pääst huomasin ton. Ei ehkä oo nii paha enää sillon ku huomasin. Tai voiko puraisusta johtua tälläinen ja kestää niii yli päivän? Tai tää on kestäny vuorokauden. Koska mul oli illan aikana tosi kuiva suu ja pureskelin kokoajan hampaita yhteen jos siinä yhteydessä pois. ;/

Huomenna ehdottomasti lääkäriin, mutta entäs jos kerron tosta huuesta, ilmoittaako ne vanhemilleni tms siitä. :0 ps älkää tuomitko, vaa jos sais ihan ystävällisesti :vastauksia! :) Ku en kellee täst viittis oikee puhua..

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat