apuaa.. ylähuuli turvoksissa

robisss-

Huomasin et yhtäkkii mun huuli oli iha turvoksissa. ylähuuli siis :D ei oo mitenkään kipee, se turvotus kohdistuu sisäpuolelle ja vähän ulos päin näkyy. Voiks jos purasee huuleen käydä näin? Tai sit kun tänään aamuyöstä otin ekstaasia..Tyhmää, Eka ja vika kerta. Nii saatan olla allerginen siinä olleelle aineelle tms. Koska oon aika monelle lääkkeellekki allerginen esim. penisiliini. Ajattelin huomenna käydä lääkärssä, mut entä jos ero tuon ilottaako ne johonki esim.vanhemmille?siistosta eksaasista. Auttakaa tyhmää:(

Kommentit (2)

robisss-
robisss-

Huomasin et yhtäkkii mun huuli oli iha turvoksissa. ylähuuli siis :D ei oo mitenkään kipee, se turvotus kohdistuu sisäpuolelle ja vähän ulos päin näkyy. Voiks jos purasee huuleen käydä näin? Tai sit kun tänään aamuyöstä otin ekstaasia..Tyhmää, Eka ja vika kerta. Nii saatan olla allerginen siinä olleelle aineelle tms. Koska oon aika monelle lääkkeellekki allerginen esim. penisiliini. Ajattelin huomenna käydä lääkärssä, mut entä jos kerron tuon ilmottaako ne johonki esim.vanhemmille?siistosta eksaasista. Auttakaa tyhmää:(

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat