Kommentit (9)

Kellä Kulta Sillä Onni

Joo totta se on joittenkin kohdalla että EXä saa sen sydämmen pomppimaan ja mitä kaikee. Olen ollut erossa miehestäni vuosia meillä on yhteinen lapsi. Ensimmäisten vuosien aikana kun mies tuli kattoo lasta niin aina hehkeyty riita ja tappelu millon mistäkin pinestä ja välillä suuremmastakin. Ehkä sitä on ihminen vuosissa aikuistunu sen verran puolin sekä toisin että ei nalkuta ja osaa jo kiertää tilanteet mistä aiheutuu riita. Nykytilanne on ollu jo useemman vuoden ajan että tullaan hyvin toimeen ja nautitaan jopa toistemme seurasta ilman riitaa/ tappelua. Ex mieheni katse saa mut sulamaan ja sydämmeni pomppimaan samalla tavalla kun joskus rakastuessani häneen ja meillä on ollut onnea eromme ainaka ei ole tullu hankittua uusia lapsia eikä uusia puolisoita. Seurustelemme tällä hetkellä ja kaikki on mainiosti.

Hannaaaa

Jep yhdyn neidin tekstiin ``nyt tiedän, et en oo ainut joka kaipaa ex renttua´´, mutta kun se yks ja ainut vaan tuntuu niin oikealta, että muuta en haluis... Yhdyn myös Kellä Kulta Sillä Onnen tekstiin, ``Ex mieheni katse saa mut sulamaan ja sydämmeni pomppimaan samalla tavalla kun joskus rakastuessani häneen...´´ toivottavasti saisin itsekkin hänet vielä takaisin :)

Hannaaaa

Jep yhdyn neidin tekstiin ``nyt tiedän, et en oo ainut joka kaipaa ex renttua´´, mutta kun se yks ja ainut vaan tuntuu niin oikealta, että muuta en haluis... Yhdyn myös Kellä Kulta Sillä Onnen tekstiin, ``Ex mieheni katse saa mut sulamaan ja sydämmeni pomppimaan samalla tavalla kun joskus rakastuessani häneen...´´ toivottavasti saisin itsekkin hänet vielä takaisin :)

Oona

No mutta eihän sen exän tarvitse olla renttu ja ehkä itsessä on ollut vikaa ja on kuvitellut löytävänsä jotain muuta ihan ihmeellistä. Mutta sitten on oivaltanut, että on tehnyt virheen tavoitellessaan jotain aidan toiselta puolen, kun aidan sisällä oli jo aarre löydettynä. Kyllä kunkin kannattaa seurata omaa sydäntään ja polkuaan, eikä sanoa ei vaan siksi että moni muu on saanut pettyä ja ehkä itsekin aikasemmin.

rusina

Erottiin exän kaa reilut kuukausi sitten.Suhteessa oli tietyt asiat pielessä, mm miehen ex pyöri siinä välissä..mut itekin tuli tehtyä virheitä, jotka huomaan nyt selvemmin ja joita haluaisin saada tekemättömiksi..No välit lämpenivät, ja yhteen palattiin ja parin päivän päästä sanoin ettei tämä toimikaan..tuli joku paniikkireaktio, ja nyt on tunteet ja mieli myllerryksessä, että mitä teen..osasyy paniikkirekatioon, on, että lähipiirissä tietty henkilö ei miehestä pidä..ja sekin, että ikäeroa meillä on 13 vuotta,ite olen 32..järkyttävän ahdistavaa tämmöinen epätietoisuus ja tunteiden vaihtelu koko ajan..

Milla Magia

Tosi hieno artikkeli! :D Viime talvena (2011-12) erosin ensin ekasta ja sitten tokasta kullasta. Olisin tahtonut palata yhteen tokan kanssa, funtsimme asiaa emmekä palanneet yhteen. Kesä 2012 oli vaikea, minulle tuli ihan kamalan paha mieli, mutta sitten tajusin haluavani uuden miesystävän ja nyt minulla on sellainen, minulle PALJON sopivampi kuin eka ja toka.

tracy77

7 vuoden avioliiton jälkeen mieheni jätti minut kahdella lapsella. Tunsin, että elämäni oli päättynyt melkein itsemurhan, olin emotionaalisesti alas pitkään. Kiitos oikeinkirjoittajan nimeltä profeetta john, jonka tapasin verkossa. Yhdessä uskollisena päivänä, kun selaillen internetin välityksellä, jotkut todistivat, että hän toi Ex-rakastajansa takaisin. Jotkut todistivat, että hän palauttaa kohdun, parantaa syöpäsairautta ja muuta sairautta, jotkut todistavat, että hän voi loitsata loitsun ja lopettaa avioeron. pian. Olen myös törmännyt yhteen todistukseen, kyseessä oli Marie-niminen nainen, hän todisti, kuinka hän toi takaisin Ex-rakastajansa alle kaksi päivää, kun otin yhteyttä, hän lupasi palauttaa avioliittoni takaisin ja vain kaksi päivää rukousta hän toi takaisin mieheni liittyäkseen minulle ja kiittää profeetta john hänen postissa .... holyprophet8@gmail.com

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat