Alastomuus ja karvojen ajelu

mies21

Olen reilu parikymppinen mies ja olen trimmaillut karvoitustani jo useamman vuoden ajan. Viime aikoina olen ajellut yleensä kaikki pois. Lähinnä nyt tässä kesän aikana. Talvisin pelaan jääkiekkoa ja käyn luonnollisesti suihkussa treenien jälkeen. En kuitenkaan koe oloani kovin luontevaksi posliinina muiden silmien alla kun varustuskaan ei hikisen tunnin jälkeen ole kovin kookas kun ei muutenkaan ole. Oikeastaan vain yksi pelaajista ajelee kaikki pois. Nyt en oikein tiedä että pitäisikö yrittää totutella karvattomana muiden edessä suihkutteluun vai suosiolla kasvattaa karvat takaisin ja olla ehkä rennommin.

Miten te naiset suhtaudutte toistenne karvoituksiin ja miten selviätte posliinina yhteisissä suihkuissa ja saunoissa? Vai onko karvattomuus jo niin yleistä naisten kesken että siihen ei kiinnitetä huomiota? Mitenkäs sitten perheen ja ystävien kanssa? Mitä mieltä olette miesten karvoituksesta? Näyttääkö posliini ihan hyvältä vai ei?

Sivut

Kommentit (40)

Elenainen

Heippa! Monesti tuntuu (varsinkin kesäaikaan), että naiset on ikään kuin melkein pakotettu kynimään pensaikkoaan, sillä naisille ei vain yksinkertaisesti valmisteta esimerkiksi uimapukuja, jotka onnistuisivat peittämään luonnollisen puskan rehotuksen luotettavasti. Bikineistä puhumattakaan. Uskon, ettei alakarvat olisi monellekaan naiselle kovinkaan suuri murheenkryyni, jos naisillekin olisi tarjolla vähän pintavampia uimapukuja ja alusasuja. Itse en ainakaan koskaan erityisen mielelläni karvoitusta puimuroi ja itseasiassa hiukan kadehdin miehiä, koska teitä ei kokemukseni mukaan katsota tippaakaan kummeksuen jos karvat jäävät täysin ajamattakin :) Vai katsotaanko?

Toki monet haluavat näyttää hyvältä kumppanin silmissä, mutta kumppanin mieltymyksiä ei pidä mielestäni kuunnella loputtomasti, jos ne eivät ole synkassa omien mieltymysten kanssa. "Näyttääkö posliini hyvältä vai ei?" Parhaimmalta näyttää ehdottomasti se, minkä kanssa tunnet itsesi hyväksi ja luontevaksi :)

Elena, http://myotajavastamaessa.blogspot.fi/

mies21

Kyllä itse ainakin vähän ihmettelen jos mies on täysin luonnontilassa koska silloin puska on jo melkoinen. Kyllä suurin osa nuorista miehistä ainakin jonkin verran siistii. Vanhemmat sitten vähemmän.

Ihan omasta ilostani tykkään ajaa karvat pois ja kumppanin edessä tunnenkin oloni luontevaksi. Saman sukupuolen kanssa yleisissä tiloissa sitten taas en. Siinä kadehdin naisia että on ihan luontevaa ajaa kaikki pois eikä kukaan katso oudosti. Tai mistäpä minä tiedän kun harvemmin alastomia naisia missään näkee.

Mikä on teidän naisten mielipide asiasta? Onko jo yleisempää olla karvaton kuin karvallinen? Millaisia havaintoja on esim. uimahalleista tai kavereiden kanssa saunomisesta?

Piuppa

Ärh, olen niin alkanut vihaamaan näitä karvaongelmia :D Luonnollisimmillaan ihminen on karvainen, ja siihenkin on evolutiivinen syy. Miksi siitä täytyy tehdä niin hirveän kauhea asia?

Itsekin siistin karvoitusta, juurikin bikiniasian vuoksi, mutta muuten saa olla luonnollinen. Myös kaveripiirissäni luonnollinen on yleisin niin miehillä kuin naisilla, ja ikää on 20-30 vuotta kaikilla. En edes muista nähneeni kenelläkään tutulla täysin posliinia.

Mielestäni on jotenkin kiusallista nähdä täysin karvaton ihminen alasti, kun ihan kaikki näkyy jokaiselle. Mutta enpä minä tuomitse, jos joku haluaa kaikki ajella. Makunsa kullakin. Lähinnä itseäni ärsyttää se, että sitä luonnollisinta vaihtoehtoa kauhistellaan, pidetään ällöttävänä ja epähygieenisenä. Hnnngggggh!!!

Vierailija

Itsehän en ole posliini, vaan "siistitty", sillä musta posliini ei näytä hyvälle naisilla eikä miehillä. Naisista tulee kuin pikkutyttöjä jos ei oo karvan karvaa :D Posliinia ei pitäs ajatella parempana hygienian suhteen, sillä musta perushygienian ylläpitäminenkin ilman kaiken ajalemista on tarpeeks puhasta.

Vastaan siis tuohon, että mitä mieltä oon miesten karvoituksesta: vähän siistitty on paras. Se on paljon miehekkäämpää ja seksikkäämpää kuin täysin ajeltu alapää. Mutta täähän on toki vaan mun mielipide...

nelliii_

Miks tämä asia on aina se suurin puheenaihe joka paikassa?:DD Okei: posliini on jees naisilla, mut miehillä se on musta lähinnä outo.. Ei sillä et mikään kamala puskakaan kiva ois:D ja huomioikaa hyvät naiset: kun ajelette karvat kokonaan pois niin ei sinne pikkuhousuihin kamalasti jää paikoille tilaa tuulettua..tosiasiahan siis on, että posliini on paljon epähygieenisempi kuin esim.siistitty..:) Ja loppujen lopuks sehän on jokaisen oma asia, ajeleeko kokonaan, siistiikö vai antaako olla, mitä sitä muita matkimaan..:))se on paras mikä itsestä hyvälle tuntuu. Itse kannatan siistittyä, joskus on ollut posliinikin, ja jos ei siistitty miehille kelpaa niin sitten jää saamatta:DD

mies21

Kaikki muut mielipiteet hyväksyn mutta tuota pikkutyttö pikkupoika -vertausta en kyllä ymmärrä. Itse olen kuitenkin hyvin kaukana pikkupojasta vaikka karvoja ei olekaan. 190cm ja 100kg ilman suurimmaksi osaksi lihasta kuitenkin mittoina. Eivätkä ne karvattomat naisetkaan nyt pikkutytöiltä näytä kun vartalo muuten hieman erilainen. Hygienia nyt hoituu kyllä muutenkin mutta suuseksissä karvat ovat vain haitaksi.

Oikeastaanhan karvattomuuden hyvät ja huonot puolet eivät nyt edes olleet aiheena.

Lulu
Elenainen

Heippa! Monesti tuntuu (varsinkin kesäaikaan), että naiset on ikään kuin melkein pakotettu kynimään pensaikkoaan, sillä naisille ei vain yksinkertaisesti valmisteta esimerkiksi uimapukuja, jotka onnistuisivat peittämään luonnollisen puskan rehotuksen luotettavasti. Bikineistä puhumattakaan. Uskon, ettei alakarvat olisi monellekaan naiselle kovinkaan suuri murheenkryyni, jos naisillekin olisi tarjolla vähän pintavampia uimapukuja ja alusasuja. Itse en ainakaan koskaan erityisen mielelläni karvoitusta puimuroi ja itseasiassa hiukan kadehdin miehiä, koska teitä ei kokemukseni mukaan katsota tippaakaan kummeksuen jos karvat jäävät täysin ajamattakin :) Vai katsotaanko?

Toki monet haluavat näyttää hyvältä kumppanin silmissä, mutta kumppanin mieltymyksiä ei pidä mielestäni kuunnella loputtomasti, jos ne eivät ole synkassa omien mieltymysten kanssa. "Näyttääkö posliini hyvältä vai ei?" Parhaimmalta näyttää ehdottomasti se, minkä kanssa tunnet itsesi hyväksi ja luontevaksi :)

Elena, http://myotajavastamaessa.blogspot.fi/

Tästä tää vika lause tiivistää kaiken.

Namsyy_

Oma logiikkani on se että ajan posliinin kun tiedän meneväni sänkyyn panokaverini kanssa, muuten pidän luonnollisena aina seuraavaan panokertaan asti :P

Jos itselläni ei olisi seksiä tiedossa vaikka puoleen vuoteen en jaksaisi ajella kaikkea pois viikottain miten tällä hetkellä teen. Ja en kyllä posliinina esiinny perheeni edessä missään saunassa tms. (meillä ei ole perheessä mitään aktiivista saunomis-alastomuus-kulttuuria..) Mutta uimahallissa yms. ei haittaa minua, ja ainakin täällä pk-seudulla nuorilla naisilla se niin yleistä että ''kehtaa'' olla.

Mutta ymmärrän kantasi ja huolesi koska jäbät on herkkiä dissaamaan vaikka mistä. Ehkä voit olla nyt ajelematta tai pidä siistitty! Se on ehkä paras idea :) ja on minusta yhtä seksikästä miehellä kuin täysin sheivattukin.

Edith

Pidän eniten itseni kohdalla siistitystä, mutta etenkin kesäisin vedän ihan posliiniksi. Ja jos muulloin niin lähinnä poikaystävän mieliksi ja omaksi iloksi :P
Ja yleisissä saunoissa tai tyttöjen saunailloissa en koe oloani epä mukavaksi on posliini tai ei, enkä suuremmin kiinnitä huomiota muoden alapään karvoituksen laatuun. Mutta sanoisin että kyllä karvallinen alapää on yleisempi kuin karvaton, ainakin minun tuttava piirissäni.

Miesten kohdalla pidän siistitystä versioista, sillä luonon tila ainakin omalla kumppanillani on hyvin karkea ja pitkä. Kerran hän koitti täysin karvatonta tyyliä, mutta minun silmääni miellyttää enemmän karvallinen versio, näyttää mielestäni ehkä hivenen miehekkäämältä. Ja miesten kohdalla karvoituksesta ei ole haittaa suuseksiä ajeteltunakaan, jos olisi niin voisin olla ehkä hivenen erimieltä. Mutta toisaalta karvattomuus miehillä vie ehkä katseen hivenen nopeammin itse vehkeeseen, kun muuta sisustusta  ei alapäässä ole.

jaana

Viimeksi eilen mun miesystävä mainitsi sängyssä että mun sänki pistelee :D Eli ei ehkä kannata ajella posliiniksi jos ei kannata pitää sitä yllä! :D

Hanna

Miesten kannattaisi pitää siistittyä. Näyttää kaikkein parhaimmalta (omasta mielestä titenkin). Jonkinaikaa tapailin joskus uimaria joka ajoi kaikki pois ja sanoi sen olevan siinä porukassa ihan yleistä kun paranee uintinopeudet kun eivät ole karvoja edes kainaloissa. Siihen tottui ja kyllähän se posliininakin hyvältä näytti.

Eli ihan kuinka itse tykkää niin kannattaa pitää. Ja jos joukkue kavereiden tai muiden kavereiden kanssa on yhteisissä saunatiloissa ja joku alkaa jotain siitä sanomaan kannttaa ilmoittaa vaikka vain että muijat tykkää ;) Eiköhän jokainen jätä siinä vaiheessa ihmettelemiset sikseen :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat