Raskaana??

aupuaaa...

elikkä olen 16v tyttö ja noin kaksi viikko sitten poikaystäväni oli meillä yötä. poikaystäväni penis koski minua alhaalta mutta ei kuitenkaan tullut sisään( ei ollut tässä vaiheessa kumia)mutta siittiöitä olisi voinut päästä sisään silti tai sormen kautta... nyt minulla on mennyt 31päivää viime kuukautisista(yleensä on mennyt 27 tai maksimissaan 29päivä..) ja alan vähän huolestua... lisäksi emättimestä tulee tahmeaa valkovuotoa koko ajan... voisinko olla raskaana? :( ja jos olisin millaisia abortti vaihtoehtoja minulla olisi... sillä en voi ottaa vauvaa nyt.. vaikka olenki aborttia vastaan :( mihin minun pitäisi ilmoittaa että haluan abortin? auttakaa...

Kommentit (3)

Erica

En usko, että oisit raskaana.. Rentoudu ja unohda pelkosi, niin kuukautisesi luultavasti tulevat parin päivän sisällä, kun keho ei ole enää stressitilassa; itselleni on käynyt näin. Jollei kuukautisia ala kuulumaan, kannattaa käydä ostamassa raskaustesti. Sillä se varmistuu! Jos testi on positiviinen, puhu asiasta jonkun kanssa, joka pystyy auttamaan abortin kanssa, esim. äiti tai terveydenhoitaja.

Peukut pystyssä, ettei ole pullaa uunissa!

Elna

Käy ostamassa raskaustesti, niin saat tarkemman vastauksen. Itselläni kävi myös noin, ja mitä enemmän stressasin sitä myöhempään menkat siirtyivät. Tein testin joka näytti negatiivistä, sen jälkeen rauhoituin ja menkat alkoivat parin päivän sisällä:) En usko minäkään, että oisit raskaana. Tsemppiä! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat