Melkein kuin kotona...

Kommentit (6)

Jenni

Moikka,

Nuo vihki- ja kihlasormuksesti näyttää todella kauniilta.

ps. ihanaa että blogin ulkoasu on muuttunut huomattavasti parempaan suuntaan.

Vierailija

Kiitos paljon!!!:) Itse myös olen aivan onnessani tästä blogin uudesta ulkoasusta ja tosi kiva kuulla että sielläkin tykkäillään!

Tarja

Miten sinulla on opinnot sujuneet siellä? Muistaakseni vanhassa blogissasi kerroit sisustuksween liittyvistä opinnoista :) Onko opiskelu siellä yhtään samanlaista kuin Suomessa?

Vierailija

Kevään kävin tuota sisustussuunnittelu opintoja mutta opiskelun taso ei vastannut odotuksiani niin en jatkanut sitä enää nyt syksyllä. Minun mielestäni jossain määrin tuntui kuin olisi ollut yläasteella eikä college tasolla ja opetteja piti oppilaita hieman höhlinä ja kaikki piti selittää kuin lapsille. :D En tiedä onko se vain tuo opetteja mutta itse en ollut täysin vakuuttunut :) me esimerkikisi luimme kirjaa ääneen tunnilla että kaikki ymmärtävät mistä on kyse :D

Elli

Voi että mikä blogilöytö, jään kyllä ehdottomasti seuraamaan! Huikea miljöö sulla siellä, lisäksi oot kyllä ihan olemassaolollasi hyvä tsemppari kun pitäs tuo kroppa saada taas kondikseen..

Blogissa on vähän hankala lukea vanhempia postauksia, kun nyt pystyn selaamaan vaan postaus kerrallaan taaksepäin tai sitten tosta kuvakollektiivista.. Sellanen että näkyis samalla sivulla useampia postauksia voisi olla kätevä.. Mutta tämä palaute taitaa olla enemmän Cosmon blogipohjalle kun blogin pitäjälle :)

Mä kyllä haaveilen Jenkeistä, kelpais se sellainen asiat hoidetaan hymyssä suin -meininki ja monet pikku arjen yksityiskohdat mitä on tähän mennessä noussut postauksia selatessa on sellasia, että kelpais. Tosin ihan suoraa ei voi opiskelija tässä verrata, te kun taidatte sikäläiselläkin mitotuksella elellä aika kivasti siellä.. En missään nimessä ole sitä mieltä että bloginpito tarkoittaa täyttä avautumista yleisölle, mutta olisi kiva tietää esim. että oletko vaikka kotona nyt, vai kasista neljään (sikäläisittäin ysistä viiteen?) töissä.

Sen tuolta jostain bongasin, että oot asunut Sveitsissä ja jossain ja että niihin oli vaikeampi sopeutua kuin Kaliforniaan.. Itse olin puolisen vuotta sitten Sveitsin-visiitillä Zürichissä, Luzernissa ja kaakkoisseudulla, aiemmin olen ollut Genevessä. Ja se maa ei kyllä ole mun piece of cake, kertakaikkiaan.. Ehkä tästä voisi päätellä että mullekin voisi maistua Kalifornia paremmin :)

Vierailija

Heiii ja kiitos ihana pitkästä kommentistasi!

Laitan tuota blogipohja kommenttia eteenpäin ja tosiaan kuten totesit nämä asiat ovat enemmän niitä Cosmon juttuja kuin asioita mihin pystyn itse suoraan vaikuttamaan. :) Tosiaan kauhean tarkasti en kaikkia asioita blogissa jaa ja ihana että olet sen ymmärtänyt mutta töissä käyn osa-aikaisesti. Nyt vielä Cosmon kanssa teen enemmän juttuja niin tämä on noussut vähän kuin toiseksi työksi. :)

Hih ja jos Sveitsi ei sinullekaan ollut helpoin kokemus niin suosittelen ehdottomasti Kaliforniaa ja varsinkin tätä eteläistä osaa. Täällä otetaan rennommin ;) Sveitsi on tosiaan hurjan kaunis maa mutta muuten itse olen löytänyt sopivamman maan minulle täältä suunnalta maailmaa. :) Ihanaa kesänloppua sinulle! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat