Tapaillaanko vai ei...Miten edetä?

Emsuuu

Heippa! Olen talvesta asti tuntenut yhen ihanan miehen. Kesän alusta olemme viestitelleet lähes päivittäin, niin puhelimella kuin facebookissa. Nyt lähi aikoina olemme nähneet useasti kaveriporukassa ja keskusteltu ja seisottu/istuttu aina kahdestaan,leffaa kun katsottu niin istuttu aina vierekkäin,ja vasta hän pyysi minua mukaan kavereidensa kanssa elokuviin,teatterilla sitte paljastuikin että olin ainoa naispuoleinen kaveri :D Leffassa istuttiin ihan kylkikyjessä ja leffan ei ollut minulle mitään maailman kiintoisinta joten hän kokoajan kiusoitteli etten vain nuku ja sun muuta,pusu tilanteet oli niiiiin lähellä... aaaa! ja viestit ovat muuttuneet tyyliin millon näemme seuraavan kerran ja miehelle on passaa kuullemma ainakun minulle. Minua ärsyttää suuresti (näin leijona horoskooppiakin kun olen niin hyvin kärsimätön.. ) kun mies on kavereiden kertomisen mukaan todella ujo ja ei helpolla näytä tunteitaan kenellekkään,jonka olen todellakin huomannut! Mutta auttakaa! kertokaa mitä mieltä olette asiasta,onko se kiinnostunut vai ei ja mitä minun pitäisi tehdä.... terkuin. tänäänkin olisi vissiin menoa katsomaan leffaa hänen kanssan puoli tuttujen tykö.. :D

Kommentit (1)

hemmi

Jos sua oikeesti kiinnostaa ja kertomas perusteella miestäkin kiinnostaa niin härkää sarvista vaan!

Tee sä aloite ja ota esim. lähekkäin istuessanne kädestä kiinni tai miehen jalasta; niin että kätes osuu sisäreiden puolelle ja se on ihan pikkuisen liian lähellä miehen kriittistä aluetta ;) (äläkä pelästy jos mies hetken päästä ottaa kätes pois--> sillä saattaa alkaa seisoon jos tilanne tarpeeksi kiihottaa ;) (ei se tietty heti saa ottaa sitä pois, se olis torjumisen merkki))

Toivottavasti teijän juttu etenee ja kerrothan siitä lisää täällä ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat