Petän miestäni

Lutka?

Minulla on avokkini lisäksi suhde toiseen mieheen. Luulen rakastavani kumppaniani, mutta silti viihdyn mainiosti toisen miehen kainalossa. Minulla ei ole aikomustakaan erota, kummastakaan. Toinen mies tietää, että olen varattu. Häntä ei haittaa. Avokilla ei mitään käsitystä tilanteesta.

Tiedän tekeväni paskasti, mutta kuinka voisin päästä tästä oikeasti eroon?

En siis aiemmin ole koskaan pettänyt yhdessäkään parisuhteessa, mutta nyt säätänyt toisen kanssa jo reilun kuukauden. Avokin kanssa seurusteltu 3,5v.

Kommentit (2)

Pöpsy
Lutka?

Minulla on avokkini lisäksi suhde toiseen mieheen. Luulen rakastavani kumppaniani, mutta silti viihdyn mainiosti toisen miehen kainalossa. Minulla ei ole aikomustakaan erota, kummastakaan. Toinen mies tietää, että olen varattu. Häntä ei haittaa. Avokilla ei mitään käsitystä tilanteesta.

Tiedän tekeväni paskasti, mutta kuinka voisin päästä tästä oikeasti eroon?

En siis aiemmin ole koskaan pettänyt yhdessäkään parisuhteessa, mutta nyt säätänyt toisen kanssa jo reilun kuukauden. Avokin kanssa seurusteltu 3,5v.

Vaikea tilanne... Mun mielestä (vaikket tainnut mitään ohjausta pyytääkään) olisi kaikista fiksuinta selvittää omat tunteet. Jossain vaiheessa jäät kuitenkin kiinni jos pitkität suhdetta kahden miehen kanssa samaan aikaan. Lopputulos on tuskin kenellekään teistä mieluinen. Nykyinen kumppani loukkaantuu pahasti ja voi saada jopa henkisiä traumoja tilanteesta, toinen mies taas alkaa siinä vaiheessa luultavimmin tuntua turhalta kun mietit miehesi tunteita ja sitä miten hän kestää. Lopputuloksena tulet siis luultavimmin jäämään yksin nuolemaan näppejäsi ja loukkaat molempia miehiä toiminnallasi.

En missään nimessä suosittele kertomaan pettämisistäsi kumpannillesi, mutta se on vain mun mielipide. Kannattaa nyt kuitenkin miettiä kummasta välität vai välitätkö kummastakaan ja jatkaa elämää eteenpäin. Jos haluaa olla monen kanssa on se silloin tehtävä reilusti niin, että elelet itse sinkkuna. Tollanen toiminta on julmaa ihmisten tunteilla pelaamista.

catbloo

mun mielestä toisella on oikeus tietää miten häntä kusetetaan, toinen luulee, että sä vilpittömästi rakastat ja sit ootkin vehdannut selän takana. toismiella on oikeus onneen joko sun kanssa tai ilman, mut tietämällä asiasta hän tekee valinnnan itse että kestääkö petoksen vai ei. En ymmärrä että miksi seurustella jos ei siihen kerta kykene..

jos ihastutkin tähän toiseen mieheen ja haluat vakavaa, niin tää toinen mies tietää et voisit ihan yhtä helposti pettää häntäkin kuin nykyistä, joten tuskin toimii. ja et vaikuta kyllä hirveän katuvalta joten en usko et kovin paljon kumppanis tunteista välität. sinkkuna voit jakaa ittees mut lopeta ensin toi suhde tai puhu miehes kanssa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat