Mikä mua vaivaa??

apuakaipaava

oon pian täysikänen likka ja mulla on nyt ensimmäinen poikaystävä, jonka kanssa olen nyt ollut muutaman kuukauden. Ollaan harrastettu pari kertaa seksiä, ja oon kauheen ujo jotenkin.. mua hieman ahistaa ja sillai niinku että en oikeen uskalla tehä mitään mun poikaystävälle, esim haluaisin ottaa suihin, mutta en uskalla. Ja muutenkin tällä on kokemusta, kun mulla taas ei ollenkaan. Mun poikaystävä haluais kokeilla erilaisia asentoja, että olisin päällä, mutta en uskalla.. Mulla ei muutenkaan ole ollenkaan haluja harrastaa seksiä, kuitenkin rakastan läheisyydentunnetta ja haluan halailla ja pussailla ja olla tämän kainalossa, ja illan tullessa rupee hieman tuleen semmonen ahistunut olo, kun tiedän että kohta pitäis ruveta hommiin.. ja kun poikaystävä käy niin kuumana ja selkeesti haluais harrastaa ihan kunnolla seksiä.. en osaa/uskalla tyydyttää mun poikaystävää enkä haluais kokeilla mitään asentoja ku jotenkin pelkään varmaan nolaavan itteni jollakin tavalla..

Kommentit (2)

sonyaaa

No voin ainakin sanoa että et oo yksin sen ahistuksen kanssa. Ite oon 22 nytten ja aikasemmin seurustellut 3,5v ja silloin ei ollut niin paljo vielä tuota ongelmaa. Nyt edelliset 3v sinkkuna ja paljon irtosuhteita jne jne. Nyt taas vakituinen poikaystävä, mutta en vaan uskalla. Kerran ollaan onnistuneesti seksiä harrastettu ja eletään nyt 5kk kaukosuhteessa ja hohhoijjaa. Tiiän että jokainen pari on erilainen mutta jännittää ja ahistaa. Mutta haluaisin sanoa että uskon että se menee tutustumisen myötä ohi, ja sun vaan pitää pyytää aikaa poikaystävältäs. Ei mikään tuu ihan luonnostaan kaikille. Jotkut on epävarmempia ja ujompia ku toiset. 

Tähän yritän ainakin ite uskoa :D koska muuten voisin varmaan heittää hyvästit kaikenlaisille toiveille normaalista seksielämästä parisuhteessa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat