KIRJOTTAAKKO RUOTSI VAI LYHYT MATIKKA?!

lydiana

pulmana on nyt se, etten tiedä kumman kirjoittaisin keväällä. Luulin olleeni vannoutunut ruotsin vihaaja ja sain juuri ja juuri loppuarvosanaksi siitä 7, kun lopetin sen keväällä. Nyt mietin pitäisikö sittenkin ottaa se matikan sijalle... Molemmat ovat minulle vaikeita, varsinkin matikka tuottaa tuskaa mutta kyllä sekin sujuu, kohtalaisesti.

Olen molemmissa 6:sen oppilas, ja muutenkin oppiminen on mulle tosi vaikeeta, kun on mm. lukihäiriö ymym.Kirjoitan myös saksan, ja ruotsi ja saksa menee mulla aina sekasin:(

Auttakaa mun valinnassa! Kun en molempia viitsis kirjottaa, niin kamala stressi keväällä lukulomalla kun kaikkea pitäisi lukea. Hjälp!!!

Kommentit (2)

Vierailija

Moi!

Ite kirjotin ruotsin viime syksynä, mutta lyhyttä matikkaa en ollenkaan. Tosin mulle valinta oli selvä; ruotsi oli 9 ja matikka 7... Ruotsista tulikin E, joten taisi olla hyvä valinta :D

Koita vaikka ajatella, että kumpaa tarviit mahollisesti enemmän tulevaisuudessa? Ootko tutkinu sua kiinnostavia koulutusohjelmia, että kattooko ne hakiessa joittenki tiettyjen aineiden arvosanoja? Tai sitten mietit vaan yksinkertasesti kumpaa jaksat alkaa kertaamaan :D Toisaalta jos ruotsi ja saksa meinaa mennä sekasin, selkeyden takia matikka voisi olla helpompi valinta. Mutta sinä päätät :)

Tsemppiä kirjotuksiin! :)

lydiana

Hmm, haluaisin kauneudenhoito alalle, mutta ei siinä kai kumpaakaan painoteta. Vai osaatko arvioda kumpi olisi siinä tärkeämpää?

Ehkä kirjoitan molemmat, koska en oikein osaa päättää.. :D Mutta kiitos neuvostasi! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat