pettääkö vai eikö petä?!

huolestunut

Elikkäs, tässä on nyt noin 1vuoden aikana ollut jo vaikka mitä. Olen lukenut poikaystäväni facebookista viestejä muille tytöille/naisille joissa lukee mm " nainen olet kaikkein kauneinta " ja " tule viereeni nukkumaan " on myös paljon muuta mitä en halua nyt edes ajatella. Nyt myös vähällä aikaa olen huomannut outoa käytöstä poikaystävässäni. Hän on päivät töissä ja kotiin tullessaan menee vessaan koneelle ja on siellä puolisen tuntia, tulee pois, on hiljainen ja etäinen. Tänään huomasin myös autossamme tupakan puruja (kumpikaan meistä ei polta) ja kysyin kenen ne on, sitten alkoi sönkötys " e een minä tiiä, ei tuu ketään mieleen, kai joku työ kaveri?" ja hiljaisuus jatkui.. Yksi päivä kun itkin illalla pahaa oloani, niin hän sit avautui minulle ja kertoi kuinka hän joutuu töissä kyselemään samanikäiset tyttöjen nimiä, ihmettelin kyllä että kuka siihen pakottaa ja mihin he nimiä tarvitsevat?! Teen myös yhteisessä kodissamme KAIKEN siivon, tiskaan, pyykkään, teen ruuat ymsyms.. vaikka herään 6 menen kouluun (toiselle paikkakunnalle) ja tulen illalla 4 aikaan kotiin. Myös puhuessani tulevaisuudesta hän on vaisu, eikä koskaan kerro minulle tunteistaan, joskus saan kuulla että hän rakastaa minua, mutta sekin on vain seksin jälkeen.. onko pahin pelkoni totta, vai onko tämä jotain muuta?

Kommentit (3)

Meips

Kuulostaa aivan samanlaiselta kuin oman nykyisen poikaystäväni kanssa. Uskoisin olevan parasta ottaa asia puheeksi poikaystäväsi kanssa. Ja kertoa ihan rehellisesti miksi epäilet häntä. En oikeen osaa muuten auttaa, kuin että puhu hänen kanssa! Kukaan ei voi naama pokkana sanoa olevansa pettämättä. Se on vain se miesten luonto. 

huolestunut

Hmm mutta siinä se onkin, että olen jutellut asiasta hänen kanssaan, mutta siitä tulee vain riitaa " etkö sinä vieläkään luota minuun?!" sitten jos sanon että en osaa luottaa vielä, niin asia vaan kärjistyy lisää.. tämä on ihan hirveää, ja tunnen oloni koko ajan haluttomaksi. Alussa hän ei kuitenkaan edes myöntäny fb kirjotuksiaan vaan väitti että minä valehtelen..

Meips

Tuo on jo kummallista. Mutta jos poikaystäväsi pystyy aivan suoraan sanomaa "en petä sinua", niin siinä vaiheessa voit huojentua. Ymmärrän kyllä hätäsi, nimimerkillä oman poikaystäväni kännykän viestit selanneena. Ja sieltä löyty semmoisia viestejä, mistä olen jäänyt miettimään pahinta. Mutta kysyin suoraan poikaystävältäni ja hän sanoi ettei ole pettänyt. Uskon siis, tee itse sama poikaystävällesi. Jos se kiertelee vielä, niin sitte voit miettiä uudestaan :/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat