Mitä miehen päässä liikkuu??

Vierailija

Olen ollut jonkin aikaa ihastunut erääseen mieheen joka on minua vuotta nuorempi. Olemme tunteneet toisemme puoli toista vuotta harrastuksen kautta. Viime viikonloppuna olimme samoissa illanistujaisissa ja kerroin sitten että pidän hänestä. Mitään kunnollista sanallista vastausta siihen en saanut, mutta muutama tunti sen jälkeen suutelimme. nyt olen yrittänyt ottaa yhteyttä häneen, mutta juttu tuokiot on jääneet lyhyiksi? Mikä tätä jätkää vaivaa? Enkö olekkaan kiinnostava?

Kommentit (1)

A city called Coma

Kun kerroit miehelle, että pidät hänestä, hänkö ei siis sanonut yhtään mitään? Vai oliko kommentti lähinnä vain tyyliä "Aha, kiva".  Kumpi suuteli kumpaa (eli teki ns. aloitteen) ja millaisessa tilanteessa suudelma tapahtui? Oliko kyseessä "vain" ns. pikkupusu vai? Ja suudelman jälkeen, vaikuttiko mies kiinnostuneelta jatkamaan jutustelua vai lähtikö tilanteesta pois?  Tuskin jätkää mikään vaivaa, sillä eihän hän varsinaisesti ole osoittanut, että olisi edes kiinnostunut tai tämä ei ainakaan tekstistäsi käy ilmi. Hänelle suudelma ei ehkä merkinnyt juuri yhtään mitään, teki siihen sitten aloitteen tai ei.

Tästä ei käynyt ilmi, että kuinka hyvin tunnette toisenne. Jos olette aikaisemmin vain moikkailleet tai korkeintaan vaihtaneet muutaman sanan, voi mies olla tunnustuksestasi hieman ehkä hämmentynyt. Varsinkin, jos sanoit, että olet ihastunut häneen.  Jos ette ole aiemmin harrastuksen ulkopuolella viettäneet aikaa yhdessä ja muutenkin vain tunnette pintapuolisesti, mies ei ehkä osaa sanoa, kiinnostaako häntä vai ei.  Ehkä hän ei ole koskaan ajatellut sinua ns. siinä mielessä.  Tämä ei välttämättä tarkoita, että hän ei tulisi koskaan olemaan sinusta kiinnostunut, mutta tällä hetkellä tilanne saattaa olla se, että olet hänelle vain tyttö, jolla on sama harrastus.

Miten olet yrittänyt ottaa yhteyttä mieheen? Facebook, viestit, soittamalla? Jos olet itse aloittanut keskustelun joka kerta, on se aika selvä merkki siitä, että häntä ei juurikaan kiinnosta.  Ehkä miehellä on kiireitä elämässään juuri tällä hetkellä eikä siksi ehdi juuri juttelemaan, mutta mielestäni, jos hän olisi sinusta kiinnostunut, ottaisi hän silti yhteyttä edes joskus ja ilmaisisi jollakin tavalla kiinnostuksensa, sillä onhan selvää, että sinä olet hänestä kiinnostunut.  Toisaalta, oletko kysynyt häneltä suoraan, "oletko kiinnostunut minusta?" Yleensä suora toimintatapa johtaa parhaisiin tuloksiin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat