Mitä laukustani löytyy

Kommentit (3)

J

Tuli mieleen, joudaanko USA:ssa aina pullovettä? Vai juodaanko kotona hanavettä? Itse asuessani Kaakkois-Aasiassa totuin juodaan asuntolamme filtteröityä vettä tai sitten ostamaan vesipullon kaupasta/kioskilta silloin kun olin kaupungilla huitelemassa. Meidän asuntolan jokaisessa keittiössä oli sellainen filtterimasiina, josta sai säiliöstä sekä jääkylmää raikasta vettä että kuumaa keitettyä vettä (esim. suoraan teevedeksi tms). Joillakin ihmisillä oli masiinoissaan vielä kolmaskin hana, josta tuli jotain muunlaista vesiplaatua. Kampuksella paikalliset opiskelijat kantoivat juomavetensä ja teensä tietysti sellaisissa ylisöpöissä juomapulloissa/termospulloissa/nokkamukeissa, joiden koristelu ja kuvat muistutti samoja, mitä meillä lännessäpäin näkee 2-7-vuotiailla lapsilla. ;)

Vierailija

Juu täällä juodaan pullovettä mutta monella on kotona tuo filtteri tai sitten kuten meillä kannu jääkaapissa tuon filtterin kanssa. :) Usein kuitenkin ostamme myös kotiin vesipulloja jotka on helppo ottaa mukaan liikenteeseen. Hauskan kuuloinen tuo masiina josta saa suoraan haluamaansa vettä, heh täällä ei tekniikassa olla ihan niin pitkällä. :D

Sanna-Studiosmag

Minkä merkkisiä nuo käyttämäsi puuteripaperit ovat? Ostin itse eilen Sephoralta, mutta tuo pakkaus on vielä söpömmän näköinen! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat