paska poikaystäni

juu

Olen ollut 1.5 vuotta yhdessä poikkikseni kanssa ja hän ei ole ostanut yhtään lahjaa minulle, normaalia? Hän ei ole koskaan vienyt minua mihinkään syömään(paitsi mäkkiin.) Hän haukkuu kavereitani. Hän ei suostu tekemään yhtään mitään mitä minä haluaisin tehdä! Olen ihan eri ihminen hänen ja omien kavereitteni kanssa. Koko kesä on mennyt päin persettä koska olen ollut vain hänen kanssaan, ja omat kaverini ovat muuttuneet etäisiksi! En ole edes kerinnyt tehdä mitään paitsi istumaan poikaystäväni kämpillä juomassa kaljaa! Pitäisikö erota?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Ehkä kannattaisi kunnolla harkita eroamista, koska tekstisi perusteella et ole kovin onnellinen. Ei ole reilua, että et saa päättää mitään ja omia kavereita ei saa hylätä. Ja kuulostaa oudolta ettei poikaystäväsi ole koko seurustelun aikana tuonut mitään lahjaa.

sweet

Laita stoppi tuohon hommaan. Sä ansaitset parempaa, luulen ettei pojan käytös muutu vaikka asiasta puhuisitkin avoimesti kasvotusten... =/ Yrittäähän voi kumminkin, mutta älä tuhoa aikaas tommoiseen yhtään enempää, et ansaitse sellaista kohtelua.

Emmatar

Joo ei tuu muuttuu miehen tyyli. Itse juuri erosin 3 vuotta kestävästä parisuhteesta, kaikki meni minun edelle (kaverit, urheilu). Kaksi kertaa sain kukkia mieheltäni ja nekin tuli hänen syyllisyyden tunteesta (ei pettänyt mutta tönäisi minut seinään niin, että käteni meni rikki ja saikkua kesti 3 viikkoa). Lahjoja en saanut, paitsi tietty synttäri ja joululahjat. En saanut päättää mitään, ikinä ei käyty elokuvissakaan. Syömässä joskus kun oikein ruinasin. Muutin hänen takiaan pikku paikkakunnalle, kaikki omat kaverini jäivät! Siivosin, tiskasin, kokkasin, pesin pyykit, koska minulla ei ollut muutakaan tekemistä...olin lähinnä palvelija. Etsi parempi, niin mäkin teen :)

hilla

Hei nyt oikeesti järki käteen! Et tunnu nauttivan parisuhteestasi lainkaan ja kerrot sen vaikuttavan negatiivisesti myös muuhun elämääsi (esim. tuo ystäviesi etääntyminen).

Jos suhde ei miellytä, ei ole järkeä jatkaa. Saattaa tuntua pahalta olla "vain sinkku" mutta löydät varmasti paremman! Nyt niskasta kiinni ja uusiin kuvioihin! ;)

leena

Joo kompaan Emmataria, mikään ei tule muuttuun tollasen jepen kaa joka ei toista huomioi ollenkaan. Maailma on täynnä kivoja poikia ja miehiä, eli nyt eroat ja keskityt hetkeksi korjaamaan välit ystäviisi (ennen kuin on liian myöhäistä). Sitten voittekin lähteä porukalla ulos ja etsiä sulle uuden kultsun. Älä tuhlaa nuoruuttasi tollaiseen...

hennu

Voimia sulle.Itse just samassa tilanteessa, eli en kai periaatteessa ole mikään sanomaan,mutta niin.Me on tuon ukon kans oltu nyt 2,5 vuotta,mikkää muutu mihkään.. Pelottais lähtä ko tottunu siihen että aina on joku. mutta pysy sinä edes vahvana, pistä stoppi! Ja voimia ihan mahottomasti.

Orchid

Sun kannattaa puhua sen kanssa. Jos se tosiaan haluaa olla sun kanssa, se varmaan muuttaa käytöstään. Jos ei, niin se ei välttämättä halua tai sitten se ei vaan pysty muuttumaan. Sillon suosittelen että... jätä se.

ankerias

Lahjojen ja ilmaisen ruoanko takia olet poikaystäväsi kanssa ? Sitten petyit, kun et niitä saanukaan, ja elämä ei olekaan kuin saduissa ?

Mutta joo, näyttää kyllä siltä, että te kaksi ette ole ihan toisillenne luodut. Etsi joku, joka käyttää suhun rahaa, nii tulee parempi mieli. Eihän siitä mitään tuu, että poikaystävä haukkuu sun kaverit ja ei osta sulle kalliita lahjoja.

Ja juu, todellakin pitäs erota !

Vierailija

Toi kuulostaa pelottavan tutulta :D! Itse entisen poikaystävän kanssa seurustelimme 2 vuotta. Sama juttu haukkui kaikkia kavereitani ja vaikka olisin halunnut yhdistää kavereitten ja poikaystävän kanssa olemisen niin ei poikaystävä koskaan suostunut lähtemään minnekkään minun ja kavereitteni kanssa. Mikään ei kelvannut, istuttiin vaan kotona ja loppujen lopuksi koko suhde sitten väljähti ja halusin erota. Nyt jälkeenpäin ihmettelen miksi ihmeessä olin niin kauan noin huonossa suhteessa kun tämän hetkinen suhde on sellainen mistä olen aina unelmoinut :--) Eli kehotan että mietit tarkkaan haluutko tosiaan tuhlata aikaas tollaseen mieheen koska voisit varmasti saada toimivammankin suhteen:)!

Vierailija

Ehdottomasti kannattaa erota, eihän tosta mitään tuu..tai toivottavasti oot lähteny jo nostelee, tää on näköjään aika vanha keskustelu =) poikaystäväs ei näköjään yhtään arvosta sua ja luulee voivansa jyrätä sut mennen tullen..tasa-arvosesta ja hyvästä parisuhteesta ei tässä tapauksessa oo tietookaan!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat