Auttakaas. E-pillerit aloittanut juuri!

0ppv

Aloitin yazz merkkiset e-pillerit 25 päivää sitten kierron ensimmäisenä päivänä. Menkat kesti noin. 7 päivää (kesti edellisenä kertanakin 7pv, eli aika pitkään. Yleensä mulla kestää 4-5 pv, mutku otin sitä aikasemmin jälkiehkäsypillerin, nii näköjään siitä johtuu.) No, mutta mulla tulee  nykyään 24pv välein kuukautiset, tai on tullu nyt yli puolen vuoden välein silloin.

Mutta siis, harrastin seksiä ilman kondomia poikaystävän kanssa e-pillerit aloitettua niin siitä jokusen 15pv nii harrastin vasta seksiä ekan kerran niiden kanssa. Olin aika kuiva alussa, joten se vähän sattui..huomasin että tuli tosi vähän verta.. Seuraavana päivänä huomasin et tuli lisää verta ja oli menkkasia oireita vähäsen. No, verta tuli sit pari pv vähän (aika niukat). Mut oikeesti menkat pitäs alkaa vasta viikon - parin päästä. Tänää huomasin et tulee jotain ruskeeta vuotoa.. Ei mitää paksua vaa iha sellast kirkasta ruskeeta. Mistä tää kaikki nyt johtuu? Rupee vähä pelottaa jo, vai onko nää nyt e pillereistä johtuvia oireita. Tai jos oon raskaana? Harrastin ehkä 2kk sitten seksiä, kondomin kanssa ennen tätä viime kertaa mistä nyt puhun.. Wääh,!

Tänää pitäs ottaa sellane valkone pilleri, ku noit on niitä punasia ja valkosia kuun lopussa pari. Eikö niitten aikana pitäs alkaa menkat? Vastaha mul tuli menkat ja sit nyt jotai välivuotoa tms? Sekavaa.

Kommentit (3)

vierailija

Mulla saman merkkiset pillerit ku sulla, ja samoja oireita oli aluksi, vuotoa ja muuta. että ei tartte huolestua, kun gynekologilta silloin kysyin noista asioista. Valkosten pillereitten aikana alkaa aina menkat, mutta en muista tuliko sillon ekalla kertaa kun oli muutenki ollu vuotoo. mut menee ohi ku seuraavan liuskan alotat.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat