apua parempaan seksiin!

hotSporty

eli kun kaikkialla sanotaan että naisen tulisi treenata vatsanpohjalihaksia tms. että paikat pysysivät tiukkoina ja seksi tuntuisi ''tiukemmalta''miehestäkin, niin miten käytännössä näitä lihaksia voi treenata ?? Olen jotenkin ymmärtänyt että tässä ei ole kyse pelkkien tavallisten vatsalihasten tekemisestä, vai miten on?

Kiitos jos joku osaa selventää asiaa, niin pääsen mäkin treenaamaan :D

Kommentit (3)

Vierailija

Mun mielestä se menee niin, että vähän ku pidättäisit pissaa:D Kokeile sillain, että laitat sorme pilluun ja sitten "pidätät pissaa" ja jos tunnet sormessa painetta, niin silloin teet liikkeen oikein. 

Harjoittelija

Harjoitteluohje:

Aloita harjoittelu makuulla. Lantionpohjan lihasten supistus ei näy ulospäin, mutta tuntuu sisällä lantion pohjassa.

Supista aluksi peräaukkoa ja vedä sitä samalla sisään ja ylöspäin aivan kuin pitäisit sisälläsi painavan pyöreä kiven. Pidä kuvittelemasi kivi ylhäällä ja laske kahteen. Päästä lihaksesi sitten aivan rennoiksi ja laske kahteen. Jatka harjoitusta näin, aina kahteen laskien. Tee sarja aluksi 5-10 kertaa ja jatka aina 20:een asti.

Harjoittele 4-5 kertaa päivässä säännöllisesti n.3-4 kuukautta. Kun opit tuntemaan lihaksesi ja käyttämään juuri oikeita lihaksia, huomaat että pystyt vaikkapa katkaisemaan virtsasuihkun. Tämän jälkeen voit harjoitella seisten sekä tehdä supistuksia pitempään (esim. 5 sekuntia) välillä sopivasti rentoutuen.

Muista jännittää lantiopohjan lihaksia aina kun yskit, niistät, naurat tai aivastat. Jännitä lihaksia myös silloin, kun nostat tai kannat jotain tai kun nouset istumasta tai makuuasennosta.

 

Todella hyvää treeniä! Suosittelen :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat