Vuosipäivälahja miehelle?

sabotage

Heippa!

Meillä olisi edessä vuosipäivä tämän kuun lopussa ja tiedän mieheni muistavan minua silloin erityisesti :D Oma rahatilanteeni lahjojen ostoon ei ole kummoinen mutta haluaisin kuitenkin myös antaa jotain, joten tarvitsisin ideoita halpaan / itsetehtyyn lahjaan :D

Kommentit (1)

Piuppa

Vinkkini ei ehkä sovellu tilanteeseesi, koska aikaa on enää niin vähän, mutta ehkäpä muut voivat tätä soveltaa :)

Itse olen kerännyt seurustelun aikana talteen kaikkea pientä roinaa, joista kokosin "parisuhdekansion". Kuitit, junaliput, festarirannekkeet, karkkipaperit, lehdestä leikatut mainokset, sarjakuvat, valokuvat, kuivatut kukkaset, leffaliput jne. ovat päätyneet kansioon pienten selostuksien kera. Olen yrittänyt muistella pieniä ilahduttavia tapahtumia, jotka muuten unohtuisivat. Osan sivuista olen varannut molempien tyhmille/mieleenpainuville lausahduksille ja olen listannut molempien rutiineja ja omituisia tapoja, kirjoittamattomia sääntöjä, insidejuttuja, parisuhteen merkkipäiviä ja huippuhetkiä ym.

Vinkkinä, että Helsingin sanomien nettisivuilta löytyy lähes kaikki Viivi ja Wagner -sarjakuvat, joista ainakin minä löysin todella monta meidän elämäämme sopivaa tilannetta, jotka sitten tulostin :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat