Seksin jälkeiset kivut

Marina

Harrastin seksiä kolme päivää sitten 5 kertaa päivän aikana ja nyt ilmennyt alamaha kipua, vaaleaa vuotoa ja alapää todella kosketusarka ja pissaaminen kirvelee. Mistä tämä voisi johtua? Koskaan ennen ei ole tälläistä tullut. 

Kommentit (4)

MM

Virtsatietulehdukselta kuulostaa... Itse olen kanssa tuolle tosi herkkä, nyt ollut jo kaksi kertaa ja seksistä johtuu. Saman tien pitää mennä pissalle ja pesulle kun hommat on lopetettu tai sitten siitä saa kärsiä parin päivän jälkeen. Oireina just tuo että pissaaminen kirvelee, vessaan tulee kamala kiire ja alavatsa kipeä. Juo paljon vettä ja happamia juomia, esim. karpalomehu auttaa. Todennäköisesti joudut kyllä hakea lääkäristä antibioottikuurin, minulla oli edellisellä kerralla Trimopan ja nyt Selexid, oireet alkaa helpottaa jo muutaman tunnin ensimmäisen pillerin ottamisen jälkeen. Samassa jamassa ollaan, tsemppiä!

Marina

Kävin lääkärissä, ja virtsatieinfektioksi laittoivat ja lääkkeet antoivat.

Ihmettelen silti, että miksi emätin ja sen alue ja peräaukon alue on todella kipeä ja kirvelee kun pissaa. Johtuuko tämäkin samaisesta virtsatieinfektiosta?

fozy

Kaikki ei välttämättä liity tuohon virtsatieinfektioon. Välillä oikean "seksimartonin" jälkeen alavatsa saattaa olla kipeä ja parin kerran jälkeen jo tietyt asennot saattavat tuntua epämiellyttäviltä. Yksinkertainen selitys: lihakset kipeytyvät. Tiettyjä lihaksia käyttää vain tietyissä asennoissa ja ne voivat tuntua aroilta. Olen itse myös huomannut että rajumman seksin jälkeen en voi heti mennä vessaan ilman kirvelyä, koska virtsan ph arvo on hieman hapan ja minun pitää antaa limakalvojeni siellä alhaalla rauhoittua. Noin 15 min after ei ongelmaa. Peräaukon alue voi olla kipeä seksin jälkeen jos mies tarttuu lujasti pakaroihisi seksin aikana tai esim. pitelee sinua sylissään kädet pakaroillasi.

Kuitenkin emätin alueen kipeytyminen voi liittyä lihasten kipeytymisen lisäksi myös siihen että seksin aikana limakalvo on hankautunut niin paljon että sen pitää uusia itseään tai virtsatieninfektion kipu voi säteillä ympäristöön.

Toivottavasti tästä oli apua!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat