huulimeikistä! naiset apuja!

aada-aurora

noniin elikkäs minulla on todella vaalea iho ja vaalea oon muutenkin tukkaa myöten. no yleensä mun arkimeikki on sit tällänen yksinkertainen: silmänympärysvoidetta tummille silmänalusille, meikkivoide sitten koko kasvoille, sitten ripsiväriä ylä että alaripsiin... ne on nyt siis ihan ok. MUT SIT , ONGELMA , MITÄ TEEN MUN HUULILLE!? aattelin et teen luonnollisen meikin joka ois tarkottanu sitä et enää sipasu huulirasvaa ja se on siinä, mut sit onki niin et mun huulet taas puolestaan on aika punaset! joten miettikääpä sitä yhdistelmää... ihan vaalee iho ja sitten kunnon punaset huulet. ne huulet oikeen loistaa silleen "rumasti" kilometrien päähän. en jotenkin tykkää.

sitten kun laitan meikkivoidetta huuliin eli mun huulista tulee vaaleemmat niin omasta mielestäni näytän sillon kauniilta! mutta punasilla huulilla todellakin rumalta.. :( ja siis kaikille nyt mikä oireyhtymä nudehuulista mieleen tuleekaan niin mä en siis meikkaa niitä pissis tavoin VALKEIKSI , vaan mun huulien alta kyllä näkyy hennosti semmosta pinkkiä..

no mut kuitenkin, tämä että laitetaan meikkivoidetta huuliin myönnetään pissisten tavoiksi meikata... ja en haluaisi näyttää pissaliisalta tai että joku saisi minusta sellaista kuvaa huulien perusteella. NIIN AUTTAKAA, MITEN MÄ VOISIN SAADA PUNASET HUULET NÄYTTÄÄ MULLA KAUNIILTA!! kiitos

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat