Katseesi kertoo sen...

Katseet kertovat sen

Olen kiinnostunut itseäni aika paljon vanhemmasta miehestä ja vietämme aikaa yhdessä. Kumpikaan ei kuitenkaan uskalla tehdä mitään vaikka molemmat tietävät mitä toinen ajattelee. Meille tulee paljon hetkiä, jolloin istumme aivan lähekkäin ja mies katsoo suoraan silmiin KAUAN! En ole uskaltanut tehdä aloitetta, auttakaa siis, olenko se minä kenen pitää tehdä aloite vai miehen? Haluaisin kuitenkin jotain tapahtuvan pian.

Kommentit (6)

Vierailija

Mies ei tee aloitetta varmaankaan iha heti koska olet kuitenkin nuoremoi niin mies saattaa ajatella että ei kehtaa. Tee aloite ;) tai sitten kysy asiasta mitä on menossa.!

Vierailija

Juuri noin. Vanhempi mies ei uskalla tehdä aloitetta, koska luulee, ettei hänellä ole mitään mahkuja nuoreen ja hyvännäköiseen tyttöön. Hän on varmasti hyvin helpottunut ja onnellinen sitten kun aloitteen uskallat tehdä :)

Vierailija

Ehdottomasti tee jo asian eteen jotain!!! jos oikeasti olet kiinnostunut miehestä niin anna palaa vaan, tuo on aika selvää että molemmat ovat kiinnostuneita toisistaan jos asiat ovat noin. Mies voi myös ajatella niin kun on vanhempi ettet haluaisi hänen lähestyvän, vaikka tyhmäähän se tuollainen ajattelu on, koska iällä ei ole merkitystä tälläisissä asioissa :)) JOTEN anna todellakin vaan palaa!!! 

Vierailija

Komppaan muita, tee aloite! Sillä itelle kävi samanlailla kesä ja syksy meni ihastellessa ja katsellessa mutta kumpinkaan ei uskaltanu tehdä mitään, koska kuvitteli että kuvittelee vaan ihan omiaan. Mutta sitten rohkaistuin ja päätin kokeilla että ei sitä voi voittakaan jos ei yritä ja tässä sitä onnellisina ollaan parisuhteessa tämän miehen kanssa. :) Mies on tosiaan minua 8 vuotta vanhempi ja ajatus miksei yrittänytkään mitkään, kun ajatteli että ei sillä ole mahdollisuuksia nuorempaan tyttöön.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat