Hei naiset Lahdesta! Lahtimiittinki

kamuja lahdesta

Moi! Olen 21-vuotias nainen Lahesta, ja puolet kavereista lähti opiskelemaan muualle. Olis siis tosi kiva tutustua muihinkin tyttöihin/naisiin jotka välillä kaipais hengailu/shoppailu/urheilu seuraa :)

Itse olen hyvin sosiaalinen ja iloinen tapaus, mutta aikamoinen kotihiiri kuitenkin. Telkasta tulee seurattua kaikkea mahdollista, nettikauppoja selattua ja lomista haaveiltua. Seurustelen ja senkin takia varmaan ei tule hirveesti enää biletettyä, mutta aina välillä on kiva käydä ulkona :)

Eli siis kaikki te jotka haluisitte juttukaveria ja muuten vaan tutustua uusiin ihmisiin, ilmoittautukaa tänne :D 

Olis kiva porukalla tehdä jotain, keilausta, piknikkiä, leffaa tms?

Kommentit (12)

Vierailija

Mä oisin ainaki ihan messissä. Muutin just tähä lahen nurkille, ja tässä kahen päivän aikana ei oo viel kauheesti ystäviäkää saanu (varsinki ku koko viikonloppu vaa itkettii sisällä miehen kaa alkavaa etösuhdetta :D).

Joten juu kaverit ois jees :) Iteki oon 21 vuotias nainen ja kavereita urheiluun ja yleiseen kanailuun olis hakusessa :D

Minky

Heiii kuulostaa kivalta, mukana ollaan :) Olisi ihana saada tosiaan uusia tuttuja täältä lahdesta, joiden kanssa voisi viettää aikaa ja tehdä milloin mitäkin. Itse olen 26v ja asunut täällä muutaman vuoden, kotoisin olen pohjanmaalta ja suurin osa vanhoista ystävistä on edelleen siellä. Seurustelen ja tykkään myös olla kotona, mutta täytyy sanoa että välillä sitä kaipailee kaveria lenkille, shoppailemaan ja viettämään muuten vain aikaa yhdessä! 

Tässä s.postiosoitteeni: funizzas@gmail.com

Vierailija

Hei, mä vähän mietin tässä laiskuuttanu että kannattaakohan ruveta laittelee kaikille sähköpostia erikseen.. että eikö voitas tehä tästä sellanen tutustumiskeskustelu tai deittipalsta tai mikä ikinä nyt kuulostaiskaa hyvältä :D

Ja sitte vaikka piakkoin sopia jotai tapaamista, onhan nää nettisuhteetki jo tyhjää parempii mut kyll henkilökohtasesti tykkään enemmän liveystävistä :D

Kesäää

Heissuliis!! :D Mahtuisko tällänen 19 vuotias nuori nainen Lahdesta mukaan vielä?? : D Jotenki on elämän tilanteet muuttunu näitte vuosien aikana ja uudet tuttavuudet ei ois pahitteeks. :)

kamuja lahdesta

Heii! No kukaan ei varmaan halua täällä omaa nimeään paljastaa, joten sen takia suosittelen että ehkä olisi helpointa jos laitatte minulle sähköpostiin viestiä, niin laitan teille kaikille sitten ryhmäsähköpostin? Voisi myös fb jutella sitten? Kun minun sähköpostini täällä on jo :) (danja__@hotmail.com)

Niin sitten voisi suunnitella yhteistä tapaamista :)   

nipsuuu

Moikka!! vieläkö kaipaatte kavereita? Olen 19-vuotias nuori nainen ja oon nyt asunu 3 vuotta Lahdessa. Kaipaan uusia tuttavuuksia täältä. kavereita mulla on täällä, mutta tuntuu ettei kovinkaan montaa hyvää ystävää, jolle voi vain soittaa ku siltä tuntuu.

Poikaystävä löytyy Lahdesta, tällä hetkellä on intissä että varmaan sekin vaikuttaa vähän tähän tunteeseen että jotain puuttuu! Kaipaisin kahvittelu, shoppailu ja jutteluseuraa, kavereita joiden kanssa voi bilettää ja myöskin viettää leffailtaa :)  laittakaa mailia eeva.vasara@hotmail.com tai jos helpompi ni ettikää fb laittakaa viestiä ;)

sisu

Olen kohta 19-vuotias tyttö Lahdesta, jolla myös elämäntilanne muuttunut , kkaverit muuttanut opiskelemaan toiselle paikkakunnalle :) Koko ikäni asunut Lahdessa, kaipaan lisää uusia kavereita siis :)

sannisunny

Moi!

Täälläkin on yksi nuori nainen joka kaipaa kovasti ystäviä Lahdesa. Muutin tänne tänä syksynä opiskelemaan ja olen siis 18- vuotias. Toivottavasti pääsen myös mukaan, olisi ihana päästä viettämään aikaa uusien ihmisten kanssa ja löytää uusia ystäviä! :)

sannisunny

Moi! Laitoin sinulle kaksi kertaa sähköpostia, mutta kummankin jälkeen tuli viesti, ettei sinulle voi lähettää sähköpostia, tai sähköpostisi ei ota niitä vastaan, joten olisi kiva jos meilailisit mullekin :) sannisway@yahoo.com :)

Jonsku

Moikka!! Minä myös :) haluan kavereita. Olen 21 vuotias nainen, ensiviikolla muutan nastolasta lahteen avomieheni kanssa. Mulla ei ole kun yksi ystävä koko elämässä. Kaipaan seuraa, juttu kaveria, lenkki seuraa, tai ihan mitä tahansa mitä ystävät tekevät. Harrastan jalkapalloa, eli urheilu on lähellä sydäntä, eläimistä tykkään, vaikka meillä eo ookkaan tällähetkellä. Olen iloinen, huumorintajuinen ja kaikkee muuta mitä en jaksa kirjoittaa :D oon joskus nuorempana ollut hiukan ujo tyyppi ja sen takia jäänyt kaveriporukoista ulkopuolelle ja ei ole tullut sitten tutustuttua muihin. Mut jos kiinnostuit nii laita sähkärii: johannalaven@suomi24.fi

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat