Hakusessa mustat HYVÄT farkut

asdfghjkl

Elikkä kun nuo kaikki mustat farkut jotka mulla on löystyy tai menettää värinsä(ginatricotin chloet ja hmn kaikki farkut) niin tarvisin hyviä vinkkejä mistä saisin kuvauksen mukaiset farkut! please help me

Kommentit (7)

Keiju

Hei! Itse ostin Prismasta premoda trendy merkkiset mustat farkut! Hinta tais olla jotain 45e, mutta kyllä on sen arvoset!! En oo vielä pessy näitä, mutta oon monesti ostanu prismasta farkkuja, ja niistä ei yleensä ole lähtenyt väri. Ja näitä käytän melkein päivittäin eikä ole löystynyt yhtään :) ainut että ne on stretsiä, ja mullakin on koko 36 vaikka yleensä saan farkuissa ottaa vähintään 38, että jos olet todella hoikka, en tiedä onko ne sit hyvät.. Mutta itse olen tykännyt todellaa plajon, ärsyttää varsinkin noissa hm ja ginatricot farkuissa ku ne löystyy ja lörpöttää kerran käytön jälkeen.

kissyt

mä oon vannoutunut dr. denimin kissy jeanseille. ei oo oikeeta farkkua mutta ajaa asiansa mun mielestä paremmin ku mitkään oikeet farkut mitä oon kokeillut. ei löysty pesussa eikä käytössä. toisin kuin noi hm ja gt farkut.. samaiset saa myös korkevyötäröisenä, en muista mallin nimeä :)

Minnapa

Kannattaa vain mennä johonkin parempaan liikkeeseen kuin teineille tarkoitetut Gina tricot ja H&M. Ei ihme, jossei farkut kestä. Lindexistä saa jo vähän parempia farkkuja. Täällä missä itse asun on sellainen paikka kuin Farkkujen tehtaanmyymälä, missä löytyy farkkuja joka lähtöön: niin laadultaan kuin hinnaltaan.

Ja ei mitään farkkulegginsejä! En ymmärrä miten nykyajan teinit voi käyttää niitä tai pelkkiä legginsejä housuina.. Ne eivät ole housut, ne ovat vain vähän paksummat sukkahousut! Ne eivät näytä hyvällä lihavalla mutteivat laihallakaan tytöllä. Eli pukekaa vaatetta oikeasti päälle kun lähette liikkeelle.

farkkutohtorit!

Cheap Mondaylla olis varmasti useampaa farkkumallia mustana. Tai JC:llä. Itse tykkään Dr. Denimeistä, tosin ne ei ole yhtä "jämätkät" ku farkut yleensä. Toisaalta ne pysyy kuosissa ja näyttää aina hyvältä. Pillifarkuista jos tykkäät niin suosittelen!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat