Kumppani haluaa omaa rauhaa

-Opiskelija-

Moro! Elikkä ollaan oltu yhdessä 9kk ja kaikki on menny tähän asti kuin elokuvissa. Ei ole ollut isoja riitoja eikä mitään mikä vaikuttaisi tähän. Nään tyttöystävääni noin. 3-4 kertaa viikossa, ja yhdessäoloaikaa kertyy n. 20 tuntia viikossa. On siis paljon päiviä, jolloin ei nähdä ollenkaan. 

Tyttöystävä viihtyy hyvin kavereidensa ja vanhempien kanssa ja välillä tuntuu että itse olen kolmas pyörä. Eli musta tuntuu että me vietetään liian vähän aikaa keskenään, mutta tyttöystävän mielestä jopa liikaa. Häntä on alkanut ahdistaa ja tuntua tukahduttavalta viime aikoina, kun me muka ollaan liian paljon yhdessä. 
Ja olen 100% varma ettei tyttöystäväni petä minua tai haikaile muiden perään, että ei jooko siihen viittaavia vastauksia, kiitos!

Hän vaan viihtyy nykysin yksin paljon paremmin. Ollaan siis molemmat 18v ja asutaan vielä vanhempiemme luona. Mikä neuvoksi? Pitäisikö vähentää yhdessäoloaikaa ja hyväksyä se, että tyttöystävällä on paljon omaa elämää johon itse en kuulu?

Kommentit (6)

myy94

Hyvin todennäköisesti jokaisessa suhteessa jossain vaiheessa tulee vaihe, jossa toinen haluaa omaa aikaa ja jos kumppani on ymmärtäväinen, hän hyväksyy sen. Minusta sinun kannattaisi antaa tyttöystävällesi omaa aikaa. Se voi tuntua sinusta vaikealta, mutta yritä ymmärtää tyttöystävääsi. Ehkä sitten ne teidän yhteiset hetket olisi sitäkin arvokkaampia. Hyvää kannattaa odottaa ;)

-Opiskelija-
myy94

Hyvin todennäköisesti jokaisessa suhteessa jossain vaiheessa tulee vaihe, jossa toinen haluaa omaa aikaa ja jos kumppani on ymmärtäväinen, hän hyväksyy sen. Minusta sinun kannattaisi antaa tyttöystävällesi omaa aikaa. Se voi tuntua sinusta vaikealta, mutta yritä ymmärtää tyttöystävääsi. Ehkä sitten ne teidän yhteiset hetket olisi sitäkin arvokkaampia. Hyvää kannattaa odottaa ;)

No tää anto vähä toivoa, ku Suomi24:ssa postasin tän nii tuli pari vastausta et mulla on vielä koko elämä edessä ja naisia tulee ja menee, mutta tähän tyttöön olen kiintynyt sen verran, ja ollaan puhuttu jo yhteisestä tulevaisuudesta jonkin verran. En voi ajatella rakastavani ketään muuta samalla tavalla kuin häntä. :'>

Vierailija

Mukava kuulla :) Suomi24:sta ei kannata ottaa niin tosissaan välttämättä:D Jos oot jotain muita keskusteluja sieltä joskus lukenut. Minä aikoinaan suhteen alussa unohdin kaverit kokonaan, koska näin pelkästään miestäni. No onneksi kaverit herätti mut. Ajattele asiaa niin, että nyt sinäkin voit nähdä kavereitasi ja aloittaa vaikka jonkun uuden harrastuksen :)

-Opiskelija-
myy94-

Mukava kuulla :) Suomi24:sta ei kannata ottaa niin tosissaan välttämättä:D Jos oot jotain muita keskusteluja sieltä joskus lukenut. Minä aikoinaan suhteen alussa unohdin kaverit kokonaan, koska näin pelkästään miestäni. No onneksi kaverit herätti mut. Ajattele asiaa niin, että nyt sinäkin voit nähdä kavereitasi ja aloittaa vaikka jonkun uuden harrastuksen :)

Joo no ollaa oltu jo pari päivää näkemättä tyttöystäväni kanssa ja hän kertoi ikävöivänsä minua :) Eli hyvää suuntaa tää on menossa. Kaverin kanssa tuli käytyä parilla oluella (hänkin jo parisuhteessa 1,5v) niin juteltiin siinä henkeviä ja hänenkin mielestä pienet tauot (kuitenkin alle viikon) tekee hyvää suhteelle, vaikka hän itsekkin pyörii tyttöystävänsä kanssa 24/7 :> Intti vielä edessä, tauot tulee olemaan tosi pitkiä, niin eiköhän sekin vahvista suhdettamme :)

apuja?

moi,

mulla on vähän samanlainen ongelma. Oon nyt ollu uuden tyttökaverin kanssa pari viikkoa ja ollaan oltu menossa aina jossain lähes päivittäin. Nyt on jotenki alkanu tuntua, että siihen menee kaikki aika. Kaverit ja muukin elämä on jäänyt taka-alalle. tuntuu ettei tytöllänikään jää aikaa oikein muuhun.

Varmaan pitäis pitää kans noita taukoja , mutta oon niin rakastunu, että hankalaa tulee oleen. Tähänkin asti olen vain seikkaillut ympäri kämppää aina kun oon ootellu uutta tapaamista? Oisko jollain antaa mitään neuvoja?

Vierailija

Minun neuvo on se että viettäkää välillä omaa aikaa. Alussa se voi olla että ollaan vaan keskenään koska se tuntuu tosi hyvältä ja sitten unohdetaan se oma elämä. 

Itse olen juuri eronnut ja yksi syy oli se että halusi itselleen omaa aikaa. Ensin vietettiin tiiviisti yhdessä koko kesä ja nyt tuli vaan semmonen olo että haluaa olla yksin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat