Johtuuko e pillereistä?

Robisss-

ÖAlotin yazz merkkiset e-pillerit about. 16 päivää sitten. Ei oo ollu vielä ainakaa mitään oireita, alotin ne siis kierron ekana päivänä, kun menkat alkoi. Siloin pitiki ja teho alkaa silloin heti. Menkat kesti about. 7pv. Ja on tullu ennen pillereitä 24pv välein. Mulla on nyt ennen pillereit kestäny menkat pari kertaa tosi pitkään, koska ilmeisesti siitä ku otin jälkiehkäsyn, koska normaalisti menkat on kestäny ehkä 4päivää.

No, mutta kumminki noitte pillereiden alotuksesta 15päivän jälkeen harrastin seksiä poikaystävän kanssa ilman kumia. Olin aika kuiva siinä olussa (yleensä en oo) ja se ihan vähän sattui.. No, huomasin heti siitä et tuli tosi vähän verta.. Mut aamulla ei ollu pikkareis ku valkovuotoo, spermaa tms. Päivemmällä tuli taas verta. Ja tänään. Sit alko myös menkan oireet tai et tuntuu alavatsassa sellane tunne ku yleensä mulla menkoissa. Ja muutenkin., näköjää alko sitte menkat, mut ihmettelen vaan et miten taas? Vastaha ne ehkä 13pv sitten loppui.. Normaalia?

Kommentit (2)

Cosmogirl223

ootsä varma ettei sulle ole tullut haavaumaan välilihaan ? Pillerit kuivattaa joittenki kohdalla emätintä ja kova hinkaus välilihaa vasten voi aiheuttaa repeämän. Sinuna ottaisin kyllä yhteyden gynekologille. Se parhaiten tietää tälläset jutut :)

meritähti

Joo, mun kaverilla on kans e-pillerit, ja hänellä on ollut samoja oireita. Uskaltaisin väittää että nämä vaivat johtuu pillereistä, joten mielestäni voit olla huoletta! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat