Onko miehesi puhelin aina äänettömällä? Näin tunnistat pettäjän

Kommentit (7)

moraalin vartia

minulla on ihan realstinen syy kimalle hippusile. meidän pojan miekasta lähti kimalle hippusia ja auton vanija haju tarttui ukon vaatteisiin ja hammastahna lasten teki masikkamakuisen huulirasvan( niiskuneiti muumi), lapsi läpränyt isin paitaa ja huulia nukkumaan menossa. ja  fritsut kaulalla parran aiheuttavaa kutinaa jonka vuoksi raaputtanut kaulaansa.. eli minä uskoin jo tosissani että hän pettää

Malla 64

Minun kohdallani, tai siis ex-mieheeni sopii jokainen kohta, joka ainoa, ylityöt, treenaaminen ei heti epäilyttänyt, mutta kun mies tuli "töistä! suihkunraikkaana ja tuosui hotellin saippualta, hyvin tunnistettava haju muuten, ja lentopalloharjoitusten jälkeen tuoksui hajuvedeltä.kuitenkin kännykän varjelu oli se ensimmäinen mistä huomasin, nukkui kännykkä tyynyn alla piilotti kun meni saunaan jne.

Valitettavasti 99 prosenttisesti nuo kaikki pettämisen merkkejä

Vierailija

Minullakin on yhdenlainen selitys tuolle kimalle jutulle. Itselläni oli paita josta irtoili satunnaisesti kirkasta kimalletta. Yksi kerta sitä oli sitten mennyt miehen kasvoille ja tuli tämä Cosmon juttu mieleen ja kysyin mieheltä mistä se on tullut, kunnes itse tajusin että noh minun paidastani! :D

Vierailija

-mitäs outoa siinä on, että kirjautuu ulos facebookista tai sähköpostista. mielestäni molemmat ovat henkilökohtaisia. enhän itsekään jätä ulos kirjautumatta.?

-itse monesti tyhjennän selaimen välimuistin. Lähinnä siksi, kun käyn lukemassa netissä erilaisia keskustelupalstoja, kuten cosmoa yms. mieheni ei välttämättä tarvi tietää kaikenmaailman naistenvaivoja, ja ongelmia joista etsin tietoa. varsinkaan en halua hänen ystäviensä selailevan minun jättämää sivuhistoriaa.:D joita kuitenki käy lähes joka vkl ja käyttävät tietokonetta.

mutta onhan tietty se jo epäilyttävää jos toinen tulisi kotiin suihkunraikkaana "ylitöistä".

Vierailija

Minulla on selitys tuohon hajuveteen: meinasin itse saada joskus aikamoisen kohtauksen, kun ex-poikaystävä tuoksui vaniljaiselle hajuvedelle, ja kun kysyin asiasta, oli vastaus epäselvää kiertelyä. No, selitys löytyi muutaman viikon päästä syntymäpäivänäni lahjapaketista... :) Muutaman kerran huomasin myös, että exän paita/takki tuoksui vaihtelevien opiskelukavereiden hajuvedelle toisinaan luentojen jälkeen (jos siis tapasimme heti luennon jälkeen - tuoksut katosivat muutamassa minuutissa).  Mutta vaikka tiedän, ettei exäni todellakaan pettänyt minua, niin kyllä vieras tuoksu miehessä saisi minut nykyisissäkin suhteissa epäiileväksi.

Vierailija

Tuo kännykän äänettömällä pitäminen/kännykän ainainen sulkeminen naisystävän seurassa on kaikkein paras keino saada pettäjä kiinni! Miten kummassa se puhelin onkin juuri silloin vain kiinni kun mies on jossain muualla kuin kotonaan, niin läpinäkyvää toimintaa

T: jo useamman pettäjän narauttanut, nyt toivottavasti viisaampi

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat