Mitä tää mies haluaa musta?

rosa

tutustuin vklp erääseen mieheen. olin tanssimassa baarissa kun hän rupesi tanssimaan kanssani. illan mittaan sit pussailtiin ja hengailtiin, mies pyysi mun numeroa. tää kyseinen tyyppi on toiselta paikkakunnalta, mutta hän yöpyi kaverinsa luona ja pyysi mua sinne yöksi. no, ensin en aikonut mennä mutta lopulta menin.

mies oli todella huomaavainen ja kohtelias, sanoi jopa että jos haluan vaan nukkua niin se on iha ok. päädyttiin kuitenkin panemaan kun enhän mä sinne nukkumaan tullut! oli ihana yö. häivyin aamulla kyyneleet silmissä, tajusin että tässä oli nyt jotain syvempää. mies lupasi tekstata...ja ihme kyllä tekstasi seuraavana päivänä. tekstailtiin monena päivänä, mies kutsui mua luokseen asuinpaikkakunnalleen, kertoi että on ikävä, kehui, kyseli musta kaikkea, vaikutti tosi mukavalta. sanoi, että hän ei yleensä ikävöi mutta mua kaipaa paljon.

tekstailtiin siis 3 päivää mitä lämpimimmissä merkeissä, kunnes eilen hän ei yhtäkki tekstannut mulle kertaakaa. soitin miehelle yöllä, hän oli jo nukkumassa mutta vastasi lopulta. vielä siinä puhelun aikana sanoi että haluaa tutustua muhun ja oloni keveni vähän. sanoi että kiva kun soitin ja lupasi että soitellaan joskus päivällä, kun hän on virkeämmällä tuulella.

tänään laitoin miehelle viestiä, että soittaisiko mulle töiden jälkeen (piti jutella siitä, aijotaanko nähdä). mies lupasi soittaa töiden jälkeen. aika kului ja lopulta tuli viesti että on nyt matkalla kotiin ja soittaa kohta. odotin innolla puhelua. kunnes tuli uusi viesti "soitan illemmalla, nyt ei ehi! :)". nyt siis odottelen hänen soittoaan pelon sekaisin tuntein...

mua hämmentää tilanne, koska mies on yhtäkkiä vähentänyt yhteydenpitoa. kuitenkin aina, kun kunnolla sitten jutellaan, niin hän kehuu mua ja haluaa jutella. eikö hän halua mitään vakavampaa? olen toivottomasti ihastunut häneen, vaikka haluaisin unohtaa...

Kommentit (3)

rosa

koska olin hämmentynyt kun se ei ollut tekstannut mulle koko päivänä eikä vastannut pari tuntia sitten lähettämääni viestiin. mutta toi on totta. pakko myöntää että oon vähän epätoivoinen. toivon vaan ettei kaikkee olis menetetty

Vierailija

Ymmärrän sun tuntemuksia ja olen ollut itsekkin tuollaisessa tilanteessa joskus. Neuvoni on, että vähän vähennät yhteydenpitoa ja odottelet että mies sitten itse soittelee kun ehtii. Älä lähde niin kamalasti analysoimaan tota teidän juttua, se on huono tapa ja ainakin naisilla yleistä, eikä siitä useimmiten seuraa mitään kovin hyvää. Mies saattaa säikähtää loppujen lopuksi kovin aktiivista naista, joten on ihan hyvä ottaa rauhallisesti ja katsoa päivä kerrallaan mihin suuntaan teidän juttu lähtee etenemään. Nauti ihastukestasi täysin rinnoin ja jos teidän jutusta ei mitään tulisikaan, ei se ole mikään maailmanloppu. (-:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat