Liian helppo vai vaikeasti tavoiteltava?

öhöh

Kumpi olis parempi?

Kommentit (10)

tuuli
öhöh

Kumpi olis parempi?

Ei miehet tykkää liian helpoista naisista,pitää vähän haastetta olla .Tykkäävät saalistaa naista eli piirittää.

Vierailija

Ihan oman kokemukseni mukaan voin sanoa, että olemalla perus ystävällinen mutta muuten kylmä ja vaikeastitavoiteltava saa miehen kuin miehen! Usein oon saanut ihan tahtoamattani miehiä kiinnostumaan musta sillä, että oon ollut heitä kohtaan viileän ystävällinen enkä muuta. Se on aika häiritsevää, että on saanut peräänsä ihmisiä, joista ei ole koskaan edes ollut kiinnostunut. Sitten taas kun oon ollut jostain kiinnostunut ja näyttänyt sen mm. juttelemalla toiselle, hymyilemällä ja olemalla oma-aloitteinen niin kummasti sen toisen kiinnostus on pysynyt poissa minusta. :D Eli tästä opin sen, että mies ei halua liian helppoa naista. Mitä vaikeampi, sen parempi.

Vierailija

mietin että miten voi olla etäinen mutta samalla herättää toisen kiinnostuksen?

esimerkkinä työtuttavani kenen kanssa puhun aina kun sattuu samaan bussiin töihin mennessä tai töistä tulessa. Ymmärrämme toistemme juttuja ja ns. synkkaa todella hyvin. Itse työpaikalla ei hirveesti tule puhuttua, molemmat viettävät aikaa "omissa porukoissaan".

Juttelen kysesiselle henkilölle aina kun hän tulee minulle puhumaan ( ei niin usein ). Muuten annan hänen olla, en edes katsele tai mitään. Olen ujo mikä on suurin syy siihen että odotan aina hänen tulevan juttelemaan minulle, eli en "leiki" vaikeasti tavoiteltavaa vaan olen kai luonteeltani vähän sellainen. Onko ihan mahdotonta saada hänet kiinnostumaan minusta? mitä minun kannattaisi tehdä ? :)

Vierailija

Kehu työkaveriasi aina välillä kun juttelette kahdestaan, sano kivoja asioita hänestä keskustelun lomassa. Älä ole kuitenkaan liian päällekäyvä (en tosin usko että siitä on vaaraa jos olet ujo). Ole rento, oma itsesi, hymyile. Uskon hänen ymmärtävän kyllä mistä on kyse. Ja jos kerran teillä synkkaa hyvin, voit ehkä jossain vaiheessa pyytää häntä mukaan johonkin, jossa voitte tutustua rauhassa paremmin? Jos se ujostuttaa, kehitä jokin ei-niin treffimäinen meno, johon voit hänet kutsua, tai kysäise kevyesti haluaisiko hän jatkaa työmatkan jälkeen juttelua kahvilla.  En itse usko, että tuollainen vihjaileminen olisi liian tyrkkyä, vaan rehellistä ja vilpitöntä, johon on helppo vastata, mikäli vähääkään kiinnostusta on. Unohda pelit, monet miehetkin kaipaavat vähän rohkaisua :)

Vierailija

Juttu ei ole olla vaikeasti tavoiteltava. Juttu on olla "korkea-arvoinen", high value. Suomeksi: kun perässäsi juoksee muitakin -> tämä yksi huomaa sen ja kiinnostuu sinusta enemmän. Näin on asian laita, tiedän nämä jutut.:-)

Vierailija

Voi, että mua ärsyttää tää pelailu helppo/vaikeasti tavoiteltava :D Ja sorrun siihen ittekin... Ennen esitin aina vaikeasti tavoitelavampaa, kun olisin oikeasti ollut. Mut kerran sitten yks poika, ketä tapailin, hermostu siihen ja oli ihan varma, ettei mua kiinnosta ja se juttu loppu sitten siihen. Nyt taas oon tutustunut tosi mukavan oloseen poikaan (lähti yhen illan jutusta) ja mua pelottaa, että oon ollut liian innokas ja karkotan sen. Viime lauantaina tuli lähetettyä sille kännissä viestejä ja se vastas seuraavana aamuna vasta, kun oli ollut jo nukkumassa. Mun takki on jäänyt sen luokse ja oli aikasemmin puhetta, et la tulisin sen luokse nukkuu niin minähän sitten reippaana tyttönä (kännissä) olisin ollut varsin innokas sinne tulemaan. Nolotti sitten niin paljon mun känniviestit etten vastannut sen viestiin enää sunnuntaina mitään ja nyt mietin et mokasinko taas siinä :D voivoi teen kyllä kaikesta niin hankalaa. noh kattoo, mitä tässä tapahtuu. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat