Matkaseuraa Alanyaan! :))

hillumihei

Heeippa, nyt, löytyisikö ketään joka olisi valmis/ haluaisi lähteä minun, pikkuisen blondin seuraksi Turkkiin Alanyaan bilettämään ja muutenkin vai lomailemaan, äitini voisi hoitaa meille halvat matkat ja hotellitsydeemit jne, mutta maksun tietysti kustantaisit itse! :D :) Olen siis itse pieni blondi, joka nauttii tanssimisesta ja tykkää HURRJAN paljon bilettämisestä, myös selvin päin ja miehistä tietysti myös! ;: Dd Ja ja, etsin siis naispuolisia sinkkuja matkaseuraksi! Löytyykö? =D Itselläni on hyvin terveet elämäntavat ja olen myös aika tarkka ruuan kanssa, mutta kuhan matkakumppani sietää minun omituiset tapani ;: Dd, minä siedän myös hyvin toisten tavat, eli siis tapanani ei ole sitten tuppautua puuttumaan toisten tapoihin tai mihinkään, jokainen tehkööt niinkuin tykkää! JA, tykkään myös liikkumisesta paljon! :)) Eli laiska matkaseuralainen en ole. ;: D

Kommentit (8)

tyyttööö

Heiii täällä!! Kuulostat ihan mun tyyppiseltä seuralta :) biletysmatka miehineen ois paikallaan;) oon 19 myös, oisko mitään yhteystietoja? ja mihin ajankohtaan olis matka suunnitteilla?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat