APUA MAKEANHIMOON!

Karkkihulluu

Elikkäs olen jo pitkään miettinyt että mikä auttaisi jatkuvaan makeanhimoon. Mieleni tekee mieli syödä jatkuvasti karkkia, jäätelöä, sipsejä yms. Onko hyviä keinoja jolla saisin makeanhimon loppumaan??

Kommentit (5)

Vierailija

Ennen kuin aloin seurustella nykyiseni kanssa olin todella pitkän jakson syömättä herkkuja niin että aina kun himo iski söin voileivän ja siten himo katosi. Nyt miesystäväni on opettanut minut taas huonoille tavoille :D

Minnapa

Itsekuri, miettiä miksi syö sitä makeaa ja vain se, että päättää lopettaa. Mulla on ihan samanlainen ongelma, söin ennen makeaa päivittäin, joskus jopa useamman kerran päivässä.. Itselläni se yhistyi kaikkeen hauskanpitoon kuin myös hetkiin, jolloin olin tosi allapäin. Ja jos oli hirveä nälkä, niin kaikki herkut oli jotenkin helppo ratkaisu. Tiedostin asian ja lopetin kertaheittämällä, ja kun muutamaan päivään ei syö niin olo helpottuu eikä kehokaan kaipaa niitä sokeripiikkejä.

Kokonaan en ole herkkuja itseltäni kieltänyt, mutten myöskään voi pitää karkkipäivää, koska sitten odottaisin sitä päivää kuin kuuta nousevaa ja herkkujen osto menisi yli. Olen yrittänyt opetella siihen, että suon itselleni välillä herkkuja, sallituissa määrin.

Nitzku

Itekki olin ennen melkoinen karkkinarkki, joka päivä jotain herkkuja, sokerista tottakai. Kesällä katsoin itseäni peilistä ja totesin että yli puolen vuoden takaiset raskauskilot eivät taida enää kelvata selitykseksi pyöreähkölle ulkomuodolle. Pisti täyden stopin kaikille herkuille ja aloin liikkumaan. Nyt 3 vaatekokoa pienempänä ja 18kiloa kevyempänä voin sanoa että kannatti! Ei tee pahaa nykyään edes katsoa kun muut syö herkkuja. Ajattelen vaan,  että siinäpähän lihovat!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat