Seksi poikaystävän kanssa ei tyydytä

Seuraa 
Liittynyt14.2.2011

Olen seurustellut nykyisen miehen kanssa vajaat kolme kuukautta.. so far so good! Ongelmana kuitenkin on, että en ehdi ikinä saada orgasmia seksin aikana. Olen miehen ensimmäinen tyttöystävä ja itsellä kokemusta enemmän. Nykyisin ei tee edes erityisemmin mieli kun tiedän että en saa kuitenkaan.. mieheni kyllä tietää tästä ja olen jopa kerran menettänyt täysin hermoni mutta muutosta asiaan ei näytä tapahtuvan. Mitä tehdä? :(

Kommentit (9)

sweet

Olette seurustelleet kyllä aika vähän aikaa ja vaikka sulla onkin aikasempaa kokemusta miehistä, tämä kumppani on sinulle uusi. Hänellä ei ole edes vielä taidot kehittynyt, koska sinä olet hänen ensimmäisensä. Anna hänelle aikaa harjoitella ja opasta häntä, mistä asioista pidät ja mistä sut saa laukeemaan.=) Ei kukaan oo seppä syntyessään.

sweet

Niin ja onko sun pakko lauetakaan ainakaan näin alussa? Eihän se oo tärkeintä, ei toisen orgasmia kannata metsästää vaan nauttia siitä mitä on! Ei saa menettää hermoja. Monikaan nainen ei ylipäätään ees saa orgasmia, silti he nauttivat seksistä.

nainenjokatietäämitähaluaa

no just joo. noin puhuu vaa naiset jotka ei sitä oo saanut. mietipä, että kuinka moni mies olisi tyytyväinen jos yhdyntä lopetettaisiin kesken, joo olihan kivaa, ei se mitään vaikka ei loppuun mentykään? mulle ainakin jää panetus fiilis, jos en sitä orgasmia ole saanut, eli nussimisesta ei ole hyötyä jos jää himot päälle, turhauttaa ja menee hermot, joten ymmärrän aloittajaa. mun mielest naiset vähättelee omaa oikeuttaan ko. asiaan. miksi seksiä sitten pitäisi harrastaa siihen pisteeseen että mies saa jos sun laukeeminen on vähäpätöisempää.

Vierailija

Olen saanut kyllä orgasmin itsekin, mutta en sitä joka kerta saa, eikä se haittaa mua. Onhan mulla vakituinen kumppani ja nautin hänen seurastaan, seksistä, kaikesta. Jos jää panetusfiilis, sen voi korjata omin keinoin tai mies voi auttaa siinä tai ottaa uusintakerta. Aloittajan mies on vasta aloittelija, ei hän voi osata kaikkea heti, koittaa ny ymmärtää! Ja ei se miehen vika oo jos nainen ei laukee, sen vähempää ku naisenkaan vika. Ja koska mies on aloittalija, hän todennäköisesti laukeaa herkemmin, koska ei ole hommaan vielä harjaantunut. Antakaa ny miehillenne aikaa, ei nekää muuten jaksa kattoo ku valitatte joka asiasta. Seksin pitäs olla kivaa molemmin puolin. Onko miehestänne kivaa jos hermootte, "Mä en saa orgasmia ja se on sun syy!"

Vierailija

ja lisäyksenä, tiedän mitä tahdon, olenhan jo seurustellut ihanan poikaystäväni kanssa jo lähelle 3v, joka ymmärtää mua ja minä häntä. Ei meilläkään aina onnistu, puolin ja toisin.

Vierailija

Niin, onhan siinä kolmen vuoden aikana tullu koettua paljon enemmän ku kolmen kuukauden aikana.... Ja aloittajahan kysyi vaan neuvoja ja tässähän neuvoja oli, ole hyvä ja keksi ite parempia, tartte tulla moittimaan jos ei sitte oo omia, parempia neuvoja.

nainenjokatietäämitähaluaa

no itse oon yli 3 vuotta ollu saman miehen kanssa eikä ole tarvinu motkottaa ettei laukeis. ja mitähän sweet mahtaa tarkoittaa sillä että valitamme joka asiasta :D suhteestani et tiedä mitään. tarkoitin vain että miksi ketjun aloittajan täytyis tyytyä tilanteeseen joka loppujen lopuksi käy turhauttaa ja milloin se ongelma sitten katoaisi. tietenkin aloittajan täytyy neuvoa miestä ja auttaa mutta ei se itsekseenkään se orgasmi tapahdu.

ja jos harrastan seksiä toisen ihmisen kanssa, miksi minun pitäisi hoidella itseni loppuun? tota en o ikinä ymmärtäny, miksen sitte olis yksin ja runkkailis vaan jos kerran ite täytyy hommat hoidella. mun mies onneks osaa hoidella eikä ole tarvinu valittaa.

sweet

No, itse olen aika hankala laukeemaan, mutta kyllä mulle tyydyttynyt olo seksistä tulee ilman laukeamistakin! Ja en itse asiassa itsekään koskaan hoitele itseeni loppuun, jos mies tulee liian aikaisin.. Hän kyllä hoitelee ja huolehtii mutkin kuntoon, vaikkapa uusintakierroksella tai käsipelillä/suuseksillä, yms.. Jotkut miehet saattavat vaan olla herkempiä laukeamaan, varsinkin ensimmäisillä kerroilla. Oma mieheni pystyi pidätteleen tarvittavan määrän (1-2h) vasta puolen vuoden seksinharrastamisen jälkeen, ja mitä enemmän harrastaa, sitä enemmän pystyy antamaan pidempää nautintoa mulle. Ja siihen opettelemiseenkin meni aika kauan, että miten mut saa laukeamaan, tosiaan ku en helpoimmasta päästä varmasti ole. Molemmat oltiin neitsyitä miehen kanssa kun alettiin kolmisen vuotta sitten seurustelemaan ja ensimmäiset kerrat oli siinä muutaman kuukauden päästä, joten kokemattomuus ei ole haitannu mua. Tosin, jos itse nyt olisin kokenut nainen ja harrastelisin kokemattoman miehen kanssa, taitaisi se miehen osalta sähläystä olla, miestä myös varmaan jännittäiskin ja sillä ois paineitakin.. Mutta kärsivällisyyttä vaan ja hyvää opastamista. Kyllä mies sitten muistaa, mistä kaikesta kyseinen nainen pitää jonka kanssa puuhissa on.=) Asiastahan kannattaa myös jutella avoimesti silloin, kun seksiä ei harrasta tai ole juuri harrastanut.. Voi esittää miehelle toiveita, mitä hän voisi tehdä, tai mitä hän saattaa tehdä väärin, jonka hän voisi tehdä toisin! Miehellä saattaa mennä maku harrasteluun, joten kannattaa olla hyvin hienovarainen varsinkin jos on herkästä miehestä kyse. =D

sweet

Ainii, tulipa yks kommentti omalta mieheltä mieleen joskus... Siis jos asia saattaa olla siitä kyse, että mies laukee liian aikaisin, niin omalta on tullut vinkkiä että hyväilee enemmän ja eri tekniikoilla käsin ja suulla, eli esileikkeihin voi kiinnittää huomiota, jos niissä olisi jotain muutettavaa.... Toivottavasti aloittaja tulisi kertoilemaan, miten sujuu! =)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat